snakzz23 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hallo, skal snart bestille bredbånd. Bor midt i en storby og lurer på et par ting.. Hvis jeg bestiller bredbånd til 1.5mb, vil jeg da klare å bruke den farten? eller vil den bli redusert uansett? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du vil normalt få den hastigheten du bestiller og 1,5Mbit er jo noe alle vil kunne utnytte 100%. Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 okei, takk for å spille ps2, xbox osv online (COD) vil det funke med det bredbåndet? takk for svar Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ja, det bør ikke være noe problem. Normalt er det max 0,1Mbit som går til spilling. Det viktigste er hastigheten du har opp til nettet, da denne er lavest. Du kan måle hastighet her: http://nettfart.no Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 okei, tusen takk Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Vårt nett som vi hadde før (var på 0.7mb) var så tregt at jeg ikke kunne spille på det. Husk at du laster ikke ned med 1.5mb/s. Vi oppgraderte så til 20mb/s og nå er det ganske så fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå