torbis93 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei. I dag skulle jeg overføre penger til min PSN pga BC:vietnam, men da jeg trykkte "add founds" og "Confirm" fikk jeg beskjed om at kort infoen min er feil selv om det er den samme som jeg har brukt før, det virket heller ikke etter at jeg dobbelsjekket. Noen som vet hva dette er ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Første bud når du trenger hjelp: Skriv ned alt du har prøvd! Da er det lettere å luke ut feilen. Har det fungert tidligere? Har du VISA kort og ikke Electron (som mange (alle?) under 18 har). Skal ikke si det bombesikkert, men jeg tror ikke man får brukt Visa Electron på PSN, man får hvert fall ikke brukt det på tradisjonell netthandel. Om du har VISA og vet at det er penger nok på det så kan det være en teit feil som jeg har støtt på tidligere. Fordi jeg hadde ø i adressen så ville ikke PSN godta det. Jeg gjorde om ø'en til en o og det fungerte (har hørt at det samme gjelder for navn, så heter du f. eks Torbjørn så må du skrive Torbjorn). Lykke til. Endret 28. desember 2010 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå