dem0 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har et lite problem. Hver gang jeg starter et spill, i dette tilfellet CS 1.6, CSS og Garry's Mod, og connecter til en server, mister jeg connection etter ca 30sec. Selvom jeg detter ut fra serveren, står jeg fortsatt på player list og hvis jeg prøver å connecte igjen står det at steam id'n min allerede er der. Etter kanskje 5min timer "klonen" min ut, og jeg kan connecte. Dette skjer bare på den første serveren jeg joiner etter jeg har startet et spill. Thnx for svar. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Problemer med nett generelt eller bare dette? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva slags OS kjører du? Trådløst eller fast nett? Prøv å legge til en cl_resend 20 i autoexec.cfg eller userconfig.cfg Lukk Steam, slett ClientRegistry.blob-fila i steammappa og start Steam på nytt. Disable in-game community i Steam. Det er tipsene mine foreløpig. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 OS: Windows 7 64bit Jeg bruker kabel Har slettet clientregistery.blob flere ganger, i andre sammenhenger også. Ja, dette er det eneste problemet med nettet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du får prøve de tipsene du fikk om innstillinger. Ellers ville jeg prøvd å reinstallere Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå