BigJackW Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei Har et keyboard/synth stående her som jeg ønsker å høre i headsettet. Siden jeg bruker headset for pcen alltid ønsker jeg å bruke det samme på keyboardet. Slik jeg har det nå er bare en ledning mellom output på keyboard og på line-in bak på pcen. For å høre på Line-in, må jeg skru på "Hør på denne enheten" i windows 7 Innspillingsenheter, men det blir et lite delay på 1/5 sek, så det blir utrolig irriterende og spille. Jeg vet jeg kan skru av "Hør på denne enheten", og bare unmute Line-In på avspillingsenheter, men headsettet jeg bruker er USB-bassert uten noen innganger, så det blir litt vanskelig når det spiller av på on-board lyd porten på hovedkortet. Altså; Avspilling: USB Headset Innspilling: On-board hovedkort Line-In Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Vis jeg forstår det rett så er keyboarden koblet til innlinje på PC, mens headsette iva USB til PC? Egendlig burde det funke med engang,atlså en Linje in spilles jo av hele tiden igjennom alle høytalerenheter, imottsettning til en mikro, og vis headsette ditt er angitt som standard avspillingsenhet burde lyden komme ditt uannsett om de er på forskjellige lydkort. EDIT: glemmte heldt den delay delen) Kanskje det har noen å gjøre med at det går via forskjellige lydkort, Jeg har gjort det samme engang med en gammel elektropiano(ikke riktig keyboard enda) og det funket uten noen delay, det var da bare for fun så kanskje en som virkelig spille keyboard/piano hadde merket noe delay, men jeg merket ingen. Da gikk det via samme lydkort da. Endret 26. desember 2010 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå