igxx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 hei! jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et bil spill i julen for og ha noe og kose seg med:) skal ha det til ps3. har lest litt rundt og det er vell: need for speed: hot pursuit gran turisimo 5 noen andre forslag? en annen ting er at jeg vurderer og kjøpe meg ratt i samme slengen;P så hva anbefaler dere? har en stram økonomi så biligs mulig:) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg kan bare snakke for GT5, men jeg er hvertfall veldig fornøyd med det En god kjøreopplevelse med mange spennende biler og baner! Har du spilt tidligere spill i serien og trivdes med det, så er det en sikker vinner! Billig ratt, hm. Selv bruker jeg det originale GT rattet (Logitech Driving Force GT), det koster rundt 12-1300 kr og har generelt fått veldig gode kritikker. Tror ikke du får så mye bedre til den prisen Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tja.. Du kan jo prøve ut: Dirt Dirt 2 Grid Need for speed shift Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 ingen som har erfaring med nfs: hp? Niram, hvordan fester du rattet? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Synes NFS: HP var overraskende artig å spille, har mer eller mindre hatet de siste NFS ugivelsene men HP var et friskt pust ifra en serie jeg pleide å elske. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Hvordan fester du det? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Rattet festes enkelt til en bordkant eller lignende ved hjelp av 2 plastikkfester man strammer til fra oversiden, så de klemmes opp mot bordet. Elendig forklaring, men beste jeg fikk til nå. Det sitter godt fast Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 går det an og feste den til et glass bord? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Yo,igxx.. Ikke fest til glassbord! Jeg knuste mitt. Trust me Lenke til kommentar
igxx Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 oi:S så ka kan æ fest det i da? har bare et glassbord:$ dette er bordet jeg har: http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=/portlets/vareKatalog/updateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=1&portlet_Varekatalog_2product_id=11493&_pageLabel=page_varekatalog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå