faaeri Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvis du lurer på om det er noen julekalendere som har virkelig fete premier, trenger du ikke lete lenger. Les mer Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Heftig heftig! Tradisjonen tro, så har dere vel den fineste pakken på lille julaften? Random sistespørsmål. Endret 22. desember 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Knall premie dette. Men nok en gang dukker "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." opp. Ja,ja. Da får vi bare bedre tid tilå tenke igjennom spørsmålene. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." Aww. Den er forutfor! :´( Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg synes det har vært mye feil tidspunkt(forut din tid) ute å gå på konkurransene denne måneden kjære Faarlund Men av alle julekalendere jeg har vært med på i desember, så må dette være den premien jeg ønsker meg mest. Har ikke penger til å kjøpe et nytt hus, og det kjære 30D huset mitt begynner å dra på åra. Vil bare takke og gi en applaus til akam-redaksjonen som klarer å skaffe slike premier år etter år. Er ikke mange julekalendere som kan skilte med totalprisen kalenderen til Akam har i verdi. edit: Og selvfølgelig Japan Photo som stiller med slike premier. Endret 22. desember 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Atter en gang er jeg forut for min tid! Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 kjedelig at dette ikke fungerer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Regnes nettbutikken for en "fysisk butikk" mon tro Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Regnes nettbutikken for en "fysisk butikk" mon tro Den må jo kjøre på fysisk hardware et sted? Eller kjører den bare på virtuelle servere? :!: Strålende prestert både av Akam og JapanPhoto -men, til og med jeg er forut for min tid, og det skjer meg ikke ofte ellers i livet Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Og så mange timer forut for sin tid da. Skulle bli snart 9 timer. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Aaargh, sett den igang nå da!!!! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 -enda ikke mulig å svare? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Dere kan jo alltids sende en email til [email protected] og fortelle dem om tingenes tilstand hvis dere har det så travelt Isteden for å sutre her, mener jeg ... 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Erik ringte meg nettopp og ga beskjed om problemet. Han er på farten og har ikke mulighet til å lete etter feilen, men jeg skal se om jeg kan gjøre noe, og hvis ikke skal jeg plage driftsgjengen. Dette må jo selvsagt fikses på! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg aner ikke hva problemet var (det var ikke det vanlige for å si det slik), men en besvarelse fra Mr Test Testesen med adresse [email protected] gikk fint etter at jeg lagret koden i artikkelen på nytt. Prøv igjen, folkens! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Erik ringte meg nettopp og ga beskjed om problemet. Han er på farten og har ikke mulighet til å lete etter feilen, men jeg skal se om jeg kan gjøre noe, og hvis ikke skal jeg plage driftsgjengen. Dette må jo selvsagt fikses på! Det virket når jeg prøvde for 10 minutter siden. Lenke til kommentar
Ungavis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 "# Hvor mange fysiske butikker har Japan Photo?" Her er alle alternativene feil, om dere da ikke endrer teksten til: "Hvor mange fysiske butikker har Japan Photo i Norge" *pirke pirke* Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jepp - du har også den psykiske butikken på astralplanet. 1 Lenke til kommentar
Ungavis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Trondster da, vet du ikke at Norge ikke er senter av universet? Kanskje de har noen butikker i f.eks. Sverige også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg