Lacim Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei. Skype har vært utilgjengelig for meg i hele dag. Programmet starter og jeg logger på uten problemer, men får ikke til å sette statusen min til online. Ser ingen i kontaktlisten min online, og det står under connection: "There's a problem with your interenet connection. You are currently offline. Reconnect to the internet to try calling again." Nå og da kommer jeg online i et lite øyeblikk, ser "Echo / Sound Test Service", men så faller jeg ut igjen. Jeg er da viselig online. Alt annet fungerer fint. Har forsøkt å starte maskinen på nytt, installere skype på nytt. Andre som har problemer med Skype i kveld? Jeg ser ingenting som skulle tilsi at tjenesten er utilgjengelig på heartbeat.skype.com Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har ikke brukt Skype i dag, men ser den er utilgjengelig her også. Står bare "kobler til", men ingenting skjer. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Takk cozmos Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hva med idag? SKype får ikke koblet til, og det eneste jeg får koblet til er DEN JÆVLA idiotiske Edit konto siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå