Klossmajoren Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Finnes det noen pads som er lik ipaden? MEN som har flash?? men som ikke er telefon, men en Ipad, bare at den har flash?? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 galaxy tab har flash, men er litt mindre enn iPad. Med den KAN du ringe og ta bilder. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 galaxy tab har flash, men er litt mindre enn iPad. Med den KAN du ringe og ta bilder. jeg vil ikke ha mobil, da MÅ du sikkert koble deg op til ett eller annet dyrt abonomang pluss at du må betale masse for å surfe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Archos 101 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Archos 101 den var litt stugg syns jeg :S vet du om noen andre? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 galaxy tab har flash, men er litt mindre enn iPad. Med den KAN du ringe og ta bilder. jeg vil ikke ha mobil, da MÅ du sikkert koble deg op til ett eller annet dyrt abonomang pluss at du må betale masse for å surfe? Nei det må du ikke, er jo bare å bruke wifi akkurat som på iPad... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Selv kunne jeg tenkt meg Adam fra Notion ink. Kommer på nyåret, men fuglene vet når/om den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 galaxy tab har flash, men er litt mindre enn iPad. Med den KAN du ringe og ta bilder. jeg vil ikke ha mobil, da MÅ du sikkert koble deg op til ett eller annet dyrt abonomang pluss at du må betale masse for å surfe? Nei det må du ikke, er jo bare å bruke wifi akkurat som på iPad... vet du hvor jeg kan få kjøpt en glaxy tab som ikke har binding eller no, men som jeg kan bruke kontantkort på? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610320#info Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610320#info så hvis jeg kjøper denne, så trenger jeg bare å putte i SIM-kortet fra mobilen min, og fortsette med netcom kontant (kontantkort) uten at jeg må tulle med masse bindinger og kontrakter og slikt? hvis ja, så skal jeg søren meg kjøpe en her og NÅ, men jeg vil gjærne ha den i sort (bak siden) tror du at du kan finne en i sort for meg? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skulle tro det skulle gå greit ja... For å være sikker må du nesten sende epost til komplett eller noe, for jeg har ikke noen erfaring med tabben personlig. Har aldri sett den i annet enn hvitt? Visste ikke at det eksisterte engang... Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Du trenger ikke engang og sette i konotantkortet ditt for og ta denne i bruk. Den vil funke bare på WIFI om du starter den opp uten simkort Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Du trenger ikke engang og sette i konotantkortet ditt for og ta denne i bruk. Den vil funke bare på WIFI om du starter den opp uten simkort errrrrr, hvorfor skal jeg gjøre det, jeg må jo sette i sim kortet, det er jo en mobil?? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, det er en tablet selv om den har mange av mobilenes funksjoner. En mobil er "mobil" og kan vanligvis puttes i lomma. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fant en på Finn.no som solgte nye pads som han hadde tatt inn til Norge, disse hadde flash:) Han virka veldig seriøs også, ble ikke kjøp på meg men. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Du trenger ikke engang og sette i konotantkortet ditt for og ta denne i bruk. Den vil funke bare på WIFI om du starter den opp uten simkort errrrrr, hvorfor skal jeg gjøre det, jeg må jo sette i sim kortet, det er jo en mobil?? Det er ikke en mobil. Det er et surfebrett med mulighet til å ringe. Men det er valgfritt om man ønsker å gjøre det. Den vil fungere fint uten simkort og, men 3G og ringefunksjonen vil selvsagt ikke fungere. Ipad trenger også simkort for å benytte 3G tilkobling, men det er vel heller ikke nødvendig for at den skal fungere. Endret 27. desember 2010 av Orjanp Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) RIM Playbook har flash, men den er igjen noe mindre enn iPad. BlackBerry PlayBook and iPad Comparison: Web Fidelity edit: Den blir dog ikke å finne i Norge butikker før en eller annen gang i løpet av 2011. Endret 27. desember 2010 av bazukh Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Imponerende at så mange gidder å bidra til en tråd der trådstarter tilsynelatende er totalt uvillig til å finne noe informasjon selv... Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Imponerende at så mange gidder å bidra til en tråd der trådstarter tilsynelatende er totalt uvillig til å finne noe informasjon selv... hahaha, jeg har funnet ut sykt mye av meg selv, jeg spør bare for å være på den sikkre siden.. -.-* Endret 27. desember 2010 av speedskater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå