Gå til innhold

Finnes det pads med flash?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

galaxy tab har flash, men er litt mindre enn iPad. Med den KAN du ringe og ta bilder.

jeg vil ikke ha mobil, da MÅ du sikkert koble deg op til ett eller annet dyrt abonomang pluss at du må betale masse for å surfe?

Nei det må du ikke, er jo bare å bruke wifi akkurat som på iPad...

Lenke til kommentar

galaxy tab har flash, men er litt mindre enn iPad. Med den KAN du ringe og ta bilder.

jeg vil ikke ha mobil, da MÅ du sikkert koble deg op til ett eller annet dyrt abonomang pluss at du må betale masse for å surfe?

Nei det må du ikke, er jo bare å bruke wifi akkurat som på iPad...

vet du hvor jeg kan få kjøpt en glaxy tab som ikke har binding eller no, men som jeg kan bruke kontantkort på?

Lenke til kommentar

så hvis jeg kjøper denne, så trenger jeg bare å putte i SIM-kortet fra mobilen min, og fortsette med netcom kontant (kontantkort) uten at jeg må tulle med masse bindinger og kontrakter og slikt? hvis ja, så skal jeg søren meg kjøpe en her og NÅ, men jeg vil gjærne ha den i sort (bak siden) tror du at du kan finne en i sort for meg?

Lenke til kommentar

Du trenger ikke engang og sette i konotantkortet ditt for og ta denne i bruk. Den vil funke bare på WIFI om du starter den opp uten simkort :thumbup:

errrrrr, hvorfor skal jeg gjøre det, jeg må jo sette i sim kortet, det er jo en mobil??

Det er ikke en mobil. Det er et surfebrett med mulighet til å ringe. Men det er valgfritt om man ønsker å gjøre det. Den vil fungere fint uten simkort og, men 3G og ringefunksjonen vil selvsagt ikke fungere. Ipad trenger også simkort for å benytte 3G tilkobling, men det er vel heller ikke nødvendig for at den skal fungere.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Imponerende at så mange gidder å bidra til en tråd der trådstarter tilsynelatende er totalt uvillig til å finne noe informasjon selv...

hahaha, jeg har funnet ut sykt mye av meg selv, jeg spør bare for å være på den sikkre siden.. -.-*

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...