Gå til innhold

Vurderer en Samsung B2710 - noen som har erfaringer?

hgb

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Samsung E2370 (Xcover) som jeg er temmelig fornøyd med, men lurer på å oppgradere til en B2710. Er det noen som har den modellen og har noen erfaringer? Syns det er temmelig tynt med tester og erfaringer der ute.

Jeg så litt på den på Lefdal i dag, og la merke til at den egentlig kun har en mikro-usb-inngang. Er det meninga at headset skal være via det på noe vis, eller er det kun bluetooth som gjelder?

Lurer også på hvordan kameraet er, og hvordan GPSen funker, og forsåvidt også om batteritida er bra.

Henrik.

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk fra oldtids Nokia til B2710. Defekt i løpet av 2 veker. Den maktet ikke dagleg pendling til kontoret. Displayet var knekt. Trolig er det snakk om en fabrikkasjonsfeil. Gode bilder. Headset via mikro-usb-inngang. OK GPS. Var god å ha i handa, avgjort funksjonell.

Lenke til kommentar

Takk for det. Høres jo forsåvidt positivt ut. Jeg har sett finner på youtube som gjør det de kan for å herpe den, uten å klare å ripe displayet, så jeg regner med at det er en one-off. Tror det blir en slik en på meg, gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...