hgb Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hei. Jeg har en Samsung E2370 (Xcover) som jeg er temmelig fornøyd med, men lurer på å oppgradere til en B2710. Er det noen som har den modellen og har noen erfaringer? Syns det er temmelig tynt med tester og erfaringer der ute. Jeg så litt på den på Lefdal i dag, og la merke til at den egentlig kun har en mikro-usb-inngang. Er det meninga at headset skal være via det på noe vis, eller er det kun bluetooth som gjelder? Lurer også på hvordan kameraet er, og hvordan GPSen funker, og forsåvidt også om batteritida er bra. Henrik. Endret 11. januar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
johnjohs3 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Gikk fra oldtids Nokia til B2710. Defekt i løpet av 2 veker. Den maktet ikke dagleg pendling til kontoret. Displayet var knekt. Trolig er det snakk om en fabrikkasjonsfeil. Gode bilder. Headset via mikro-usb-inngang. OK GPS. Var god å ha i handa, avgjort funksjonell. Lenke til kommentar
hgb Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Takk for det. Høres jo forsåvidt positivt ut. Jeg har sett finner på youtube som gjør det de kan for å herpe den, uten å klare å ripe displayet, så jeg regner med at det er en one-off. Tror det blir en slik en på meg, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå