Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser , følelser og atter følelser!

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten krise og jeg tar imot hvert eneste råd. Det er mellom meg og en gutt, altså før sommer var vi aller beste venner, og var på nippet til å gå i et forhold. I sommertiden mistet vi kontakten, og da vi begynte på skolen igjen var alt som om vi aldri var så gode venner.

Han fikk seg en kjæreste i oktober. De slo opp flere ganger og nå er det altså slutt for alltid, mest sannsynlig. Og noen dager før de slo opp siste gangen begynte vi å få kontakten igjen. Men så ble han så depressiv i noen dager. Og nå snakker han ikke til meg og jeg er bare såå døds forelsket i han, jeg har liksom DE følelsene for han. Men det viser seg at det ikke igjengjeldes. Han elsker fortsatt henne.

Også skjedde det enda en underlig ting som får meg til å føles ut som om noen dumpet meg, og at jeg aldri får sett en person jeg elsker. Facebookene våre forsvant fra hverandre, han kan ikke se at jeg fins og jeg kan ikke se at han fins. før hadde jeg 896 venner nå har jeg 895, og det er han som mangler.

Jeg snakket med han litt i sted og han sa at jeg kunne være masete av og til, så derfor svarte han ikke meg og at han kan være litt ''brb'' av og til selvom han er grønn '' på msn ('* pålogget, ikke borte eller opptatt liksom) Og jeg føler at jeg gir han 85% hint at jeg har STERKE følelser for han men han er ''blind''. Er det for tidelig? Han er nå mye bedre nå.

Også var det en gang han var veldig syk og jeg var der, spurte han hver dag hvordan det gikk hver eneste dag og videre. Han innrømmer til og med selv at vi var nærmere før.

Jeg tror egentlig ikke på det, men det kan da vel ikke ha noen med det der krepsen og skytten ryktene om at de IKKE går?

Og selvom han slo opp med kjæresten ble JEg også trist fordi han også var det, det var umulig å være glad når man snakket med han.

PS: Sorry litt rotet fikset på det nå, OG vi er 14 år begge to... :thumbup:

Endret av horsegirl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først vil jeg si at det er tungt å lese en slik tekst når den ikke er delt inn i avsnitt. Jeg vil sterkt anbefale å dele den opp i avsnitt, og også å få med stor bokstav og komma der det skal være. Om du ikke gjør dette, vil du sannsynligvis få langt færre svar enn du kunne ha fått.

Vel. Jeg synes teksten er ganske forvirrende. Man får vite mye på en gang, samtidig som det virker som mye ikke blir fortalt. Jeg forstår ikke helt hva som er problemstillingen, egentlig. Dere var bestevenner, men nå viser han omtrent ingen interesse?

Uansett hvordan situasjonen ligger an, vil jeg foreslå at du møter han og at du forteller ham hva du føler. Så kan dere finne ut av dette sammen.

Hvor gamle er dere?

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Først vil jeg si at det er tungt å lese en slik tekst når den ikke er delt inn i avsnitt. Jeg vil sterkt anbefale å dele den opp i avsnitt, og også å få med stor bokstav og komma der det skal være. Om du ikke gjør dette, vil du sannsynligvis få langt færre svar enn du kunne ha fått.

Vel. Jeg synes teksten er ganske forvirrende. Man får vite mye på en gang, samtidig som det virker som mye ikke blir fortalt. Jeg forstår ikke helt hva som er problemstillingen, egentlig. Dere var bestevenner, men nå viser han omtrent ingen interesse?

Uansett hvordan situasjonen ligger an, vil jeg foreslå at du møter han og at du forteller ham hva du føler. Så kan dere finne ut av dette sammen.

Hvor gamle er dere?

Eheh, sorry! vi er fjorten begge to :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor gamle er dere?

Eheh, sorry! vi er fjorten begge to :)

Hvis han fortsatt elsker hun, kan du ikke gjøre mye enn vente. Man blir ikke kjærester bare for å saken. Man elsker hverandre refleksivt. Forresten. er dette hans eneste kjæreste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...