Gå til innhold

Outlook vil ikke starte

Theudy

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem med Outlook. Jeg har en skolepc, men full tilgang. En stund siden skulle jeg inn på oulook og det kom en feilmelding og programmet lokka seg igjen.

(se bildet)

Jeg har søkt rundt på google, og funnet noe lignende, og prøvd alle tips og forslag, men tror mitt problem er litt anderledes eller større.

Fint med tips om hva som kan gjøres.:)

prøvd eks:

-> kjør

-> outlook.exe /resetnavpane

Vil helst ikke levere den til it folka på skolen, siden de pleier bare å formatere hele maskinen:P

takk for svar

mvh mathias

post-155150-0-13564100-1293052262_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Haha, lol @ it-folka på skolen din ! ^^

Feilen du får er pga feil innstillinger Outlook profilen din / noen av innstillingene dine er galt satt opp. Da vil du ikke få startet Outlook.

Prøv Start->Kontroll Panel->Epost/Mail(eller noe sånt)->Show/vis profiles-> Opprett ny profil og legg inn innstillingene på nytt (husk å bytte standard profil), eventuelt, slett profilen og start outlook på nytt og sett opp epost.

Prøvde og forklare det kortest mulig, gi beskjed om du ikke får det til, kan jeg få lagt opp noen bilder.

Lenke til kommentar

Haha, lol @ it-folka på skolen din ! ^^

Feilen du får er pga feil innstillinger Outlook profilen din / noen av innstillingene dine er galt satt opp. Da vil du ikke få startet Outlook.

Prøv Start->Kontroll Panel->Epost/Mail(eller noe sånt)->Show/vis profiles-> Opprett ny profil og legg inn innstillingene på nytt (husk å bytte standard profil), eventuelt, slett profilen og start outlook på nytt og sett opp epost.

Prøvde og forklare det kortest mulig, gi beskjed om du ikke får det til, kan jeg få lagt opp noen bilder.

^^

Prøvd å reparere og lage en ny, men vet ikke helt om jeg vil satse på å slette den kontoen jeg har.(prøvd kryptert og ukryptert)**

post-155150-0-91571500-1293113276_thumb.png

Kan hende at jeg har gjort det feil også :p

Også kan jeg komme inn på outlook i frakobla modus da. kunne jo vært noen instillinger i outlook jeg kunne endra da?

takk for kjapt og bra svar ;D

mvh mathias

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Exchange-kontoer må ofte settes opp manuelt, dette kan du gjøre via det lille krysset du kan huke av nede i venstre hjørne i vindu nr. 2.

Er du usikker på manuelt oppsett må du nesten høre med de som er it-leverandør av @ostfoldfk.no .

Lenke til kommentar

Exchange-kontoer må ofte settes opp manuelt, dette kan du gjøre via det lille krysset du kan huke av nede i venstre hjørne i vindu nr. 2.

Er du usikker på manuelt oppsett må du nesten høre med de som er it-leverandør av @ostfoldfk.no .

Kan ikke sette opp en ny konto når begge bruker exchange .......server eller no :p Så må uansett slette den ene da.

Skaper nok problemer med det, men ingen andre forslag? :)

Uansett, takk for svar og God Jul :D

Endret av Theudy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...