Psycho Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt headsett. Skal bruke det til både musikk, gaming og film, og er villig til å gå opp til 700,-. Har sjekket litt rundt på nettet, og akkurat nå står det mellom SteelSeries Siberia v2 og Creative Headset HS-980 Fatal1ty MK-II Hvilke av disse anbefaler dere? Eller finnes det bedre kandidater? Mic er ikke et must, men ser på det som en stor fordel. Hovedsaklig vil det bli brukt til musikk og film. Hører mest på rock om det skulle ha noe å si. Endret 22. desember 2010 av Umlaut Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Ser også på Sennheiser HD555. Ingen som kan komme med innspill/forslag? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Prøver desperat en siste gang. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har Steelseries Siberia V2 og syns det funker fett! Men ikke vet jeg hvilket som er best... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå