HippoChrist Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei Jeg har en tidligere ekstern harddisk liggende. Den fungerte ikke som den skulle før jeg demonterte den, og nå prøver jeg den som intern harddisk. Det er en 1TB WD Green. CHKDSK kjørte automatisk når jeg slo på maskinen, og den har nå drevet på i ca syv timer. Noen aning hvor lang tid det kan ta? PS: Det står "Correcting errors in the Volume Bitmap". Tror det har noe med formatering og sektorfeil. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ønsker du å lese de gamle filene? Hvis ikke så er det ikke noe poeng å kjøre chkdsk. Da bør du heller bare formatere, dvs slette det gamle filsystemet. Da får du også sjekket om disken kan brukes eller ikke. Lenke til kommentar
HippoChrist Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Hadde det problemet med at disken ikke svarte, og hele explorer.exe prosessen hang seg opp. De gamle filene har jeg klart meg fint uten, så de driter jeg regelrett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå