Deaktivert Konto Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ser at det har blitt implementert en synlig/usynlig-knapp. Det er bra! Bare pirker litt ang. den jeg: Jeg ser at dere har lagt til det moduset som er til stedet i title="", men det hadde vært bra om det bare hadde vært den som sto, altså "Synlig" eller "Usynlig" På popup-en så kalles det anonym i stedet for usynlig. Kjekt når det er det samme. I popup-en bør det være i én setning, altså ikke "Din synlighet har endret seg til:Synlig", men "Din synlighet har endret seg til synlig." Det bør være passiv form: ""Din synlighet har blitt endret til synlig" 2 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 1. Foretrekker en egen sak i "Tracker" om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=6 2. Jeg har endret anonym til å være skjult. Dette skal også være endret i alle aktivitetsoversikter slik at det nå står "4 medlemmer, 3 gjester og 2 skjulte brukere leser dette emnet" for eksempel. Dette for å minske forvirringen rundt hva som er forskjell på statusen anonym og innlegg skrevet fra den anonyme brukeren man har tilgang til som skjult bruker. 3 & 4. Dette er nå ordnet. Jeg har forresten også endret beskjeden som kommer opp når man tar musepekeren over lenken. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Knallbra Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 En annen ting er å ikke kline "Synlig/skjult" opp i "Logg ut Hjelp", fordi det er ganske lett å bomme og ser ikke helt bra ut. Ja det er pirking, men dette er en pirketråd Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Det kunne jo blitt bygd på drop-down-menyen med brukernavnet til personen på. Det er ikke akkuratt noe de fleste bruker mye, heller ikke noe som burde bli oppfordret... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bare å pirke i vei. Vi fikser først og finpusser senere. Funksjonen kan sikkert gjøre bedre. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå