Gå til innhold

Pirking vdr. synlig/usynlig


Anbefalte innlegg

Ser at det har blitt implementert en synlig/usynlig-knapp. Det er bra! Bare pirker litt ang. den jeg:

 

  1. Jeg ser at dere har lagt til det moduset som er til stedet i title="", men det hadde vært bra om det bare hadde vært den som sto, altså "Synlig" eller "Usynlig"
  2. På popup-en så kalles det anonym i stedet for usynlig. Kjekt når det er det samme.
  3. I popup-en bør det være i én setning, altså ikke "Din synlighet har endret seg til:Synlig", men "Din synlighet har endret seg til synlig."
  4. Det bør være passiv form: ""Din synlighet har blitt endret til synlig"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Foretrekker en egen sak i "Tracker" om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=6

2. Jeg har endret anonym til å være skjult. Dette skal også være endret i alle aktivitetsoversikter slik at det nå står "4 medlemmer, 3 gjester og 2 skjulte brukere leser dette emnet" for eksempel. Dette for å minske forvirringen rundt hva som er forskjell på statusen anonym og innlegg skrevet fra den anonyme brukeren man har tilgang til som skjult bruker.

3 & 4. Dette er nå ordnet. Jeg har forresten også endret beskjeden som kommer opp når man tar musepekeren over lenken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...