Gå til innhold

Noen med erfaring med master på NITH?

Thomas_Elliot

Anbefalte innlegg

Jeg driver å tenker på videre utdanning etter sommeren og da har jeg sett på mastergradene på NITH innenfor Information System Management eller Business Systems Integration with SAP-technology (BSI) (http://nith.no/master). Jeg er snart ferdig med bachelor i økonomi og IT-ledelse.

Noen som går på NITH og har erfaring med skolen og aller helst disse studiene? Vil gjerne ha noen innspill; Bra? Spennende? Relevant? Bra miljø?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg driver å tenker på videre utdanning etter sommeren og da har jeg sett på mastergradene på NITH innenfor Information System Management eller Business Systems Integration with SAP-technology (BSI) (http://nith.no/master). Jeg er snart ferdig med bachelor i økonomi og IT-ledelse.

Noen som går på NITH og har erfaring med skolen og aller helst disse studiene? Vil gjerne ha noen innspill; Bra? Spennende? Relevant? Bra miljø?

Hei,

Jeg går på ISM på NITH og trives godt med det. Programmet vi har nå vil forandres når NITH tar over i stedenfor Brunel University. Slik som det er nå har vi fag fra september til april (6 mnd) i 3 ukers intervaller noe som kan bli svært hektisk, men er spennende og relevant og føler jeg får mye igjen. Etter april er det fokus på Masteroppgaven. Det kreves selvfølgelig mye selvdisiplin, men det gjør alle mastere. NITH har et godt miljø blandt både lærere og elever og det er god kommunikasjon noe som er svært viktig. Håper dette hjalp :)

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg representeter NITH og kan si noe om endringene som er nevnt. Hvordan det er å studere her vil jeg at andre svarer på, slik at du får et objektivt svar:)

Det skjer ingen faglige endringer i masterprogrammene våre høsten 2011. Det betyr at den informasjonen du finner på nith.no om masterstudier er korrekt og det du skal forholde deg til. Alle som starter høsten 2011 vil følge læreplanene som er beskrevet i de to årene masteren varer.

NITH er i en prosess der vi ønsker å utvikle egne masterprogrammer. Dette er en omfattende prosess, og målet vårt er å kunne tilby egne mastergrader til de som starter på en masterutdanning fra høsten 2012. Det er for tidlig å si hvilke faglige endringer dette vil medføre, men det vil altså uansett ikke berøre de som starter i 2011.

Håper dette besvarer dine spørsmål!

Ta gjerne kontakt med oss direkte hvis det er ting du lurer på: [email protected] eller tlf 22 05 99 99

Endret av NITHutdanning
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg representeter NITH og kan si noe om endringene som er nevnt. Hvordan det er å studere her vil jeg at andre svarer på, slik at du får et objektivt svar:)

Det skjer ingen faglige endringer i masterprogrammene våre høsten 2011. Det betyr at den informasjonen du finner på nith.no om masterstudier er korrekt og det du skal forholde deg til. Alle som starter høsten 2011 vil følge læreplanene som er beskrevet i de to årene masteren varer.

NITH er i en prosess der vi ønsker å utvikle egne masterprogrammer. Dette er en omfattende prosess, og målet vårt er å kunne tilby egne mastergrader til de som starter på en masterutdanning fra høsten 2012. Det er for tidlig å si hvilke faglige endringer dette vil medføre, men det vil altså uansett ikke berøre de som starter i 2011.

Håper dette besvarer dine spørsmål!

Ta gjerne kontakt med oss direkte hvis det er ting du lurer på: [email protected] eller tlf 22 05 99 99

Har sendt dere noen mailer, så begynner å få en ok oversikt nå :) Eneste jeg ønsker nå er flere subjektive tilbakemeldinger til studenter, samler inn tilbakemeldinger litt her og litt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...