satchman Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har ikke hatt telefonen fysisk koblet til PC'en på lang tid, så når jeg tok backup av alle mobilbildene mine i ettermiddag tenkte jeg at jeg like gjerne kunne oppdatere til 2.2. samtidig. Fyrer opp Kies og programmet oppdaterer seg til siste versjon. Jeg velget 'Fastvareoppgradering' i menyen (jeg tror ikke dette valget har vært der tidligere - det står forresten også 'du kan oppgradere fastvaren' når jeg holder muspekeren over menyvalget) og får bare meldingen 'versjonen til denne enheten kan ikke oppdateres' i det som tydeligvis er oppdateringsvinduet. Alle øvrige valg er 'grået ut'. Ifølge telefonen min så er firmwaren fremdeles 2.1-update1 og ikke 2.2.... Noen som har noe tips her? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Prøv å oppdatere Kies. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Har siste versjon av Kies - avinstallerte og reinstallerte den også ( Kies_1.5.3.10103_102_1 ) for sikkerhets skyld, men ingen endring Utrolig irriterende hvis man må hacke telefonen sin for å få noe så banalt som dette til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå