corsara Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Hei, jeg er italiensk og skal oversette en setning fra norsk til italiensk. Haaper at dere kan hjelpe meg snart. Setningen er 'det bare er saann'. Jeg ville gjerne forsto hva 'bare' refererer seg til (refererer det il 'det' eller til den hele setningen? Tusen takk, Sara Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Hei, jeg er italiensk og skal oversette en setning fra norsk til italiensk. Haaper at dere kan hjelpe meg snart. Setningen er 'det bare er saann'. Jeg ville gjerne forsto hva 'bare' refererer seg til (refererer det il 'det' eller til den hele setningen? Tusen takk, Sara Dette brukes oftest når det er noe som ikke kan forklares eller noe ubehagelig. Skolen er kjedelig, det bare er sånn. Det er vanskelig å lære et nytt språk, det bare er sånn. Lille broren frustere meg hverdagen, det bare er sånn. Lenke til kommentar
corsara Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Takk saa mye! Saa refererer det seg til hele setningen? Hei, jeg er italiensk og skal oversette en setning fra norsk til italiensk. Haaper at dere kan hjelpe meg snart. Setningen er 'det bare er saann'. Jeg ville gjerne forsto hva 'bare' refererer seg til (refererer det il 'det' eller til den hele setningen? Tusen takk, Sara Dette brukes oftest når det er noe som ikke kan forklares eller noe ubehagelig. Skolen er kjedelig, det bare er sånn. Det er vanskelig å lære et nytt språk, det bare er sånn. Lille broren frustere meg hverdagen, det bare er sånn. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Takk saa mye! Saa refererer det seg til hele setningen? Hei, jeg er italiensk og skal oversette en setning fra norsk til italiensk. Haaper at dere kan hjelpe meg snart. Setningen er 'det bare er saann'. Jeg ville gjerne forsto hva 'bare' refererer seg til (refererer det il 'det' eller til den hele setningen? Tusen takk, Sara Dette brukes oftest når det er noe som ikke kan forklares eller noe ubehagelig. Skolen er kjedelig, det bare er sånn. Det er vanskelig å lære et nytt språk, det bare er sånn. Lille broren frustere meg hverdagen, det bare er sånn. Molto bene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå