MadSky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
mutz Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg hører vel sånn helt egentlig ikke spesielt mye på slik musikk, men kjæresten min lager en god del electronica, både med bandet sitt og på egenhånd, så jeg får jo hørt på det. Uansett, så synes jeg rett og slett låta er herlig! I starten blir jeg sittende litt anspent, merker jeg. Finner begynnelsen, de første 40 sekundene, ganske stive og nesten en smule stressende å høre på. Men etter det er resten utrolig herlig. Jeg liker at den er så myk og avslappende. I blant er det et par toner som egentlig ikke passer helt inn, som høres ganske sure ut, men det gjør den rett og slett litt bedre, spør du meg. Det er én ting jeg savner, og det er egentlig en liten forandring, en type refreng. Merker en forandring mot slutten av låta, men det er på en måte ikke nok. Føler det skulle blitt litt mer intenst der, ikke bare fortsatt som før med litt andre lyder og toner. Så den er en smule ensformig. Tror også det ville vært knall om den ikke faded ut på slutten, men hadde en bestemt avslutning. Men den var rett og slett herlig! Den skal i alle fall rett ned på min iPod. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
mutz Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg hører vel sånn helt egentlig ikke spesielt mye på slik musikk, men kjæresten min lager en god del electronica, både med bandet sitt og på egenhånd, så jeg får jo hørt på det. Uansett, så synes jeg rett og slett låta er herlig! I starten blir jeg sittende litt anspent, merker jeg. Finner begynnelsen, de første 40 sekundene, ganske stive og nesten en smule stressende å høre på. Men etter det er resten utrolig herlig. Jeg liker at den er så myk og avslappende. I blant er det et par toner som egentlig ikke passer helt inn, som høres ganske sure ut, men det gjør den rett og slett litt bedre, spør du meg. Det er én ting jeg savner, og det er egentlig en liten forandring, en type refreng. Merker en forandring mot slutten av låta, men det er på en måte ikke nok. Føler det skulle blitt litt mer intenst der, ikke bare fortsatt som før med litt andre lyder og toner. Så den er en smule ensformig. Tror også det ville vært knall om den ikke faded ut på slutten, men hadde en bestemt avslutning. Men den var rett og slett herlig! Den skal i alle fall rett ned på min iPod. Kan ikke annet enn å bøye meg i støvet og takke for den beste tilbakemeldingen jeg noensinne har fått på ei låt Er enig i at jeg skulle leket mer mot slutten.. men samtidig ønsket jeg å holde "mønstret" igjennom låta.. får se om det kanskje blir en remix med vokal etterhvert.. det er ikke helt umulig for å si det sånn.. Flotters! Da må du si i fra, for det vil jeg svært gjerne høre! Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
empetre Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Til å være din første ordentlige låt, så er dette meget bra. Jeg liker både sangen, og stemningen som du får fram. Kanon! Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hehe Mads Kymre har jeg på iPoden min ^^ Heel you, Heel you (sleep well remix) og Zombieland + noen sanger fra bandet ditt Men dette var en kul sang også Lenke til kommentar
Elvismannen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 http://www.nrk.no/urort/Artist/Alpejegerdivisjonen/default.aspx Hør på det du! Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Slettet. Endret 16. april 2012 av MadSkyMusic Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Haha ja, det er kjempe lenge siden jeg lastet ned de sangene. Du har bare følgt med videre fra iTunes biblioteket gjennom iPod mini-iPhone 1- iPhone 4 ;D Bra sanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå