Stalthy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Okei! Så sitter jeg her å skal installere Halo 2 da, på en win 7 32 bit Så første gangen jeg prøvde, da valgte jeg " custom installation " eller hva det nå heter, så skal jeg installere det i D: mappa, i en mappe som jeg har kalt "Halo 2" så skal jeg starte da, velger full installation and start eller hva det nå heter, så KOMMER DET OPP EN SÅNN DERRE MØKKA TING OM AT JEG MÅ SKRU OPP STRØMMEN PÅ PROSESSOREN ( sry for rage ) Så gjør jeg det ( de krever 2.0 Ghz, har 2.30 Ghz, kan kjøre alle spill på fult bortsett fra Far Cry 2 ). Etter at jeg har gjort det så skal jeg starte å installere det på D:, så skjer det ingen ting. Noen som vet hva jeg må gjøre? er den derre halo versjonen der det står " for vista " ellernoe. HJELP! EDIT: Jeg åpner opp disken ( der man kan se filene ) og kjører " Starup ". har også prøvd å kjøre som adminstrator i kompabilitets modus for vista, sry for at jeg skriver det feil. Endret 22. desember 2010 av sindre_sniper Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kanskje du må gå inn i strømplanen eller hva de heter og stille på ytelsentil f.eks high performance elle lignende Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Har gjort det. Ser at andre fått det til men finner ikke ut åssen dem får det til. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Prøv å kjøre setup.exe i comp. mode med Windows Vista. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Har prøvd alle kompabilitets moduser ( skrev feil gjetter jeg ) men ingen ting funker, JEG VILL HA DETTE SPILLET! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Om du har originalen.. last ned rip, legg der du vil da, og spill. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Tror jeg må gjøre det , men da kan jeg ikke spille m ultiplayer da? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) DAMM! Dobbelpost Men ehh, for det første, åssen kan det fikse det? jeg får ikke " failed to intalize windows live blbalbalba " men når jeg åpner det så blir det bare et blått vidu! Endret 15. januar 2011 av sindre_sniper Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kanskje ikke. Men det kan du jo med Halo Custom Edition. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Åssen vet jeg om det er custom edtion? det følger med map desginer og en annen ting, det står også " inculdes 23 multiplayer maps " osv Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Custom er en gratisversjon. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Skal prøve, men er det noen måte jeg kan få SP på? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 men på custom så står det insert cd key, så har tatt den fra boksen men står at det er feil, og vill rip funke? det funker jo ikke nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå