gomes11 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sitter her for meg selv og tenker på min kjære gjennom 3 år. For en uke siden dumpet hun meg og sa at hun hadde mistet følelsene for meg, men hun sier at hun liker meg utrolig godt og er veldig glad i meg. Hun flyttet vekk for å gå på skole i høst, men jeg har besøkt henne og hun har besøkt meg. Hun sier at hun vil tilbake til meg hvis hun får følelser for meg igjen, det er bare meg hun vil ha. Det siste dagene har jeg vert mye med henne vi trener ilag, går turer, kysser og har sex. Detter gjør meg usikker, om hun bare vil vere grei med meg?? Det er så utroligt trist å miste henne, har hele tiden trodd at vi skulle leve at langt liv ilag. Begge familiene er veldig knyttet til oss. Vi er begge attraktiv hun 20 år og jeg 24 år. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg elsker henne. Noen som har noen gode råd eller tips til hvordan jeg skal få henne til bli forelsket i meg igjen??? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg syns du skal gi henne plass til å kjenne på hva hun vil, prøv å ikke ta kontakt med henne på en stund. Siden du er midt i et brudd og en pågående sorgprosess så kan det skygge litt for hva du egentlig føler. Vent til ting roer seg, ofte når noen går fra en person så vil de plutselig kjenne på det å være alene, da kan det bli ganske lett å krype tilbake til det trygge og gode. Spørsmålet du må stille deg selv er om du vil gå tilbake til et forhold partneren din forlot deg fordi hun hadde mistet følelsene sine. Om du skal ha henne tilbake er det viktig at du viser at du har det bra og at du klarer deg. Bare hold ut, det går bedre etterhvert. Lenke til kommentar
gomes11 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Takk for svaret Problemet er at nå er det jo jul og det blir veldig vanskelig å unngå henne, siden vi har mangen felles venner og vi er invitert i de samme selskapene. Men hvis jeg kutter kontakten er det ikke fare for at hun glemmer meg og kommer over meg ganske fort?? Noen som har flere tips? uff dette blir den verste julen i mitt liv! Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hun sier at hun vil tilbake til meg hvis hun får følelser for meg igjen, det er bare meg hun vil ha. Hah, jenter ass. Her er det noe som skurrer fælt. Jeg er ganske sikker på at hun har deg på vent mens hun leiter etter noen som i hennes øyne er "bedre". Noen som har noen gode råd eller tips til hvordan jeg skal få henne til bli forelsket i meg igjen??? Ja, men du liker det ikke. Gjør det samme som henne og sosialiser deg med andre mennesker, og for all del ikke få dårlig samvittighet dersom du møter ei som ikke er like usikker som hun. Endret 22. desember 2010 av NoMoreMrniceguy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Fortsett å vær sammen med henne om dere begge trives med det, så tar dere det som det kommer. Å tenke på alle mulige utfall er ikke alltid det lureste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå