sissl Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei! Jeg og noen venner skal på Januar reise til New York og Playa del Carmen i Mexico. Vi har allerede søkt om visum på ESTA, så det er i boks. Men vi har ingen returbillett. Noen av oss har tenkt å reise tilbake etter ca 2 mnd, noen skal være der litt lenger, opptil 4 mnd. For meg som skal være der i 2 mnd, trenger jeg visum eller returbillett, eller ingen av delene? For å reise via USA når jeg skal hjem igjen? Og de som skal være i Mexico i opptil 4 mnd, må de ha visum OG returbillett? Eller holder det med visum i mexico? Setter stooor pris på svar! Er litt forvirra her.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Etter hva jeg skjønner vil dere alltid ha bilett ut av USA hver gang dere reiser inn, og dere skal heller ikke være der mer enn 90 dager så en registrering ved ESTA holder for begge transitene. I Mexico kan dere være i opptil 180 dager uten visum. Det dere derimot bør sjekke er om reiseforsikringen vil gjelde for en så lang tur. Reise uten forsikring kan bli meget dyrt og problematisk om noen blir syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå