JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvordan får jeg lagt opp en data base på www.t35.com d er lov å ha mysql ,,,, men hvordan gjør jeg det ? ... Det er Over ftp ...,.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Noen hoster har allerede satt opp databasen din, mens hos andre må du gjerne sette dem opp selv, via et kontrollpanel. Når du først har satt opp en database anbefaler jeg at du setter opp phpMyAdmin for å administrere databasen.... Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 D som var spørsmålet mitt hvordan setter jeg opp en slik Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 D som var spørsmålet mitt hvordan setter jeg opp en slik Noen hoster har allerede satt opp databasen din, mens hos andre må du gjerne sette dem opp selv, via et kontrollpanel. Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 dette står i support forumet deres da: http://forums.t35.com/viewtopic.php?t=386 Ok, let me get this straight: T35 does not give you a MYSQL database. Dont bother asking "What is the name for my database". Do a search at least. It saves you time by not wating for an answer, and it saves us time by not repeating the same thing over and over again. 50 people have been asking this same question. altså de har ikke mySQL tillgang Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 ok .... sorry før styret ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå