spaks Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hei Hei. Har en splitter ny pc som jeg koste meg med. helt til jeg pluttselig får black screen, noen ganger er det lyd i bakgrunn, andre ganger ikke. får bare meldingen "no signal" osv er også en splitter ny skjerm Benq Led flat. Dette skjer faktisk noen ganger når jeg ikke en Ingame engang. Skjer som regel en ekstra gang også etter en restart pga black screen. rare greier Føler jeg har prøvd alt. så noen ideer? her er specs h70 vannskjøling Ramage 3 motherboard Gtx 480 Zotac Amp 930 i7 crossair domminator 6gig hdd 128g 1000w strøm er vell det viktigste. Håper dere kan hjelpe meg! Endret 22. desember 2010 av iversen00 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Høres ut som problemet ligger i Skjermkortet eller kanskje skjermen din. Prøv å bruke en annen tilkobling (utgang fra skjermkortet) om du har og koble til skjermen via den. Restarter pcen når skjermen mister signalet ? Får du på noen måte en lyd som henger seg og lager et vrengt lyd? Har du prøvd å ta en minnetest? memtest.org Lenke til kommentar
spaks Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Formaterte akkurat pcen og problemet skjer fortsatt.. Pcen blir bare stående og gå mens jeg bare mister bilde "svart skjerm" har 80% av gangene lyd også fra da jeg feks spiller, må restarte selv, har en tendens til og skje heftig etter at det skjer første gang. Lyden er helt fin når den først er der. Prøvd en annen utgang og en annen kabel, og det skjer fremdeles. Sliter ikke med varme i hardware heller.. Skal prøve og få til denne minne testen.. Lenke til kommentar
spaks Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Tok memmory testen og hadde ingen problemer med minne! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tror du bør teste skjermkortet på en annen pc. Prøv også en annen skjermkortdriver. En liten lur test du kan gjøre er å sørge for å ha et musikprogram som avspiller flere sanger mens du spiller med lyden på spillet av, på denne måten kan du finne ut hvor ting stopper opp helt. Personlig tror jeg at det er nok skjermkortet ditt som er problemet her så det bør testes som sagt i en annen pc. Lenke til kommentar
spaks Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Ok, så prøvde og spille musikk og slå av lyden i spillet, Da black screen kom så kom det et lite "dzzz" så fortsatte den og spille musikken =P Jævla dritt altså. Så er det skjerm kortet da som er problemet? er jo latterlig, er et splitter nytt AMP 480gtx kort.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Sannsynligvis et problem med skjermkort eller kompatibilitet mellom dette og hovedkort cpu. Prøv dette også : *Oppdater bios på hovedkortet. *Sjekk at du har siste skjermkortdriver innstallert , om det er tilfelle prøv en tidligere. Lenke til kommentar
spaks Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Etter jeg rolla tilbake drivere på gtx480 så har det ikke skjedd noe black screen enda. updata også bios. skal tagge denne posten som løst vis det enda funker framover =) takk får hjelpen så langt! Lenke til kommentar
spaks Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Nei nå skal du høre =P etter alt dette tullet, så fikk jeg black screen igjen idag =P latterlig altså, hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå