corsa91 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Jeg har har Sony Ericsson W995 og nå er det tid for å skifte den ut med nyere men problemet er hvilken. Jeg har funnet ut 5 mobiler men jeg klarer ikke helt å velge: Sony Ericsson Xperia X10 Nokia C7 (mangler autofokus???) Nokia N8 (dyr) Noen tips? Jeg skal bruke den til å høre på musikk, gps, video og nett. Ikke minst så skal jeg bruke den til å ta bilder og video. Vil helst ha så god kamera som mulig. Vil helst ha en god kamera tlf som mulig men ikke Samsung. Edit: Tror jeg går på C7 men er det gratis navigasjon og har den dårligere kamera uten autofokus? Endret 3. januar 2011 av corsa91 Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 N8 uten tvil Du vil neppe bli skuffet over kameraet og ellers fungerer telefonen utmerket! Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 ok. mmm finnes det noen andre gode kameramobiler? Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 er Nokia C7 bra? Har hørt at folk sier at den har bedre kamera enn Sony ericsson Xperia X10 selvom begge er på 8 megapixler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå