KiPh Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei. Starter etter jeg skulle laste opp et bilde til facebook, noe som var første gangen. Trykka 'Bla gjennom filer', og så kom det en feil mld om at mye av hard disken ikke kunne leses og pc'en måtte restarte pga sikkerhetsårsaker. Når pc'en startet opp og var klar fikk jeg opp et program som heter Disk Repair som fortalte at Ram memory usage5 is criticly high og at 31% av HDD ikke kan leses samt boot up files heller ikke kunne leses. Har hatt null problemer med pc'en og alt dette bare skjedde ut av der blå, prøvde og reformatere, men tastaturet funker ikke før pc'en kommer til passord delen av innloggingen, pga av det fikk jeg ikke trykka på noen knapper når jeg fikk beskjed om at "press any button to boot from CD or DVD". Specs: OS: Win7 64bit Gigabyte GA-X58A-UD7, X58 Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Intel Core? i7 Quad Processor i7-930 XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Corsair TX 950W PSU Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sett på et ps/2 tastatur så du får til å bruke tastaturet i oppstarten, du må aktivere USB LEGACY (eller lignende navn) i bios for å kunne bruke usb tastatur i oppstart. Lenke til kommentar
KiPh Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Finner ikke USB Legacy i setup i bios, men fant Legacy Lan i boot menu. Legacy Lan var vel det nærmeste jeg fant Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hos deg heter den "USB Keyboard Function" og kan finnes inne på "Integrated Peripherals" ifølge manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå