Cicerio Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Når jeg går inn på Android Mared, enten for å laste ned eller for å oppgradere får jeg en feilmelding: Prosessen Marked (prosessen com.android.vending) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen. Har prøvd gjentatte ganger uten resultat. Har prøv tips på engelske forum med å fjerne data og hurtiglager på applikasjonen Marked. Framdeler uten resultat. Noen anbefaler å resette telefonen til fabrikkinnstillinger, men det vil jeg helst ikke gjøre. Problemet oppstod under oppgradering til 2.3 OS Noen som har en løsning?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvilken telefon? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 2.3 gingerbread? Regner med at du da har den siste flasha versjonen, 0.6? 0.5 har ikke gapps (eller de virker ikke) Lenke til kommentar
Cicerio Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Fikk ikke installert 2.3 på grunn av denne feilen. Telefonen er en Desire. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så du har 2.2 og prøvde å installere 2.3 gingerbread? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 http://lifehacker.com/5714300/how-to-fix-installation-unsuccessful-errors-in-the-android-market Lenke til kommentar
Cicerio Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Så du har 2.2 og prøvde å installere 2.3 gingerbread? Jepp, får nå feilmeldingen Prosessen Marked (prosessen com.android.vending) hver gang jeg prøver å gå inn på Marked. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvilken ginger har du? Lenke til kommentar
Cicerio Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Hvilken ginger har du? ?? Hva mener du ?? Hvilken ginger har du? ?? Hva mener du ?? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hvilken ginger har du? ?? Hva mener du ?? Hvilken ginger har du? ?? Hva mener du ?? Hvordan har du fått tak i gingerbread? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå