pooka2 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg jeg lasta ned en del filmer, som jeg har brent på VCD, men nå kunne jeg tenke meg de filmene over på pc'en igjen! finnes det noen som helst muligheter å få gjort VCD cd'en til en AVI fil igjen? PS: Jeg kjøpte min pc på elkjøp i fjor høst, skulle det følge med xp programmet? jeg mener, hvis jeg skulle formatere harddisken så burde jeg jo hatt en sånn en, men det fikk jeg jo ikke med! Har de lurt meg, eller fulgte det bare ikke med? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Er du sikker på at du ikke har en "restore CD" som installerer XP for deg? Det er to måter du kan gjøre det på: 1) Kopier filmen over til disken. Det er den store filen som ligger inne i en av mappene på CD'en. Den kan spilles av i mediaplayere/DVD avspillingsprogrammmer. Du kan (kansje) omgjøre navnet dens til "filmnavn.mpg". (Husk å vise hele navnet til fila. verktøy->mappealternativer->vis->skjul filetternavn for kjente filtyper | aktiver denne dersom det er nødvendig.) 2) Bruke et program for å komprimere filen på en annen måte. TMPGenc/virtualdub kombinasjon virker sikkert helt greit. Men 1) er egentlig det letteste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 How to convert to DivX/AVI with Virtualdub Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Ingen "restore cd" nei... Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Når jeg har kopiert filmene over, kan jeg joine de da? jeg har splitta de før jeg brant de for å få plass på to cd'er... Kan jeg bruke vanlig AVI,DIVX,MPEG joiner? Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Det funka ikke å joine de, men det ekke så farlig igrunn! Det jeg lurer på da er om det går ann å brenne de filene jeg kopierte nå nettopp på DVD? Jeg har hørt om de DVD cd'ne som er på 4,7 GB eller no, betyr det at jeg kan ca 4 filmer på hver cd det da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå