Gå til innhold

[Løst] Trenger litt innspill på kjøp av ny pc/oppgradere!

Anbefalte innlegg

Hei! Tiden er kommet og min stasjonær føler seg veldig slitt. Klarer no WoW forøvrig men det er tendens til FPS lagg etc. har sett litt rundt på forumet, men er ikkje så veldig flink med oppgradering og slikt, så vil gjerne ha litt innspill på "spec" til min stasjonære på ka eg burde gjøre. :new_woot:

Har ingen budsjett forøvrig, så bare gi meg tips på pris, men selfølgelig vil eg ikkje stige altfor høgt.(9000.-)

BIOS:phoenix - award BIOS v6.00PG

Prosessor: AMD athlon™64 prosessor 3500+, MMX , 3Dnow,2.2 GHz.

Skjermkort:NVIDIA GeForce 6600GT

1024 MB RAM

Der er speksa til min stasjonære, Ved oppgradering er det noen som har noen gode pakker til en billig penge?

-Har også en bærbar, forøvrig har den gode spec, men problemet er at CPU speeden er for liten. er det noe eg kunne gjort for å forbedre den etc? OG ja, som vanlig blir vifta varm og sliter med spill til tider.

vil gjerne ha innspill på ka som er verd å satse på, den bærbare er hovedsaktlig til skulebruk, så det blir nok oppgradering eller ny stasjonær!

(Vist ingen har noen kjempegode ideer på en "billig" forbedring av den bærbare.

takker for svar, :thumbup:

Vnsh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg å kjøpe alt nytt, spesielt mtp et budjsett på max 9000.

Har opprettet en egen tråd for å besvare alle disse wow-gamer pc oppsettene her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1284061

Takker for kjapt svar på 4 minutter Henrik! :)

Skal ta en titt på den tråden din, men har planer om å spille Bad co2 og kanskje Black ops... Vil den duge til dette ogsÅ?

EDIT: OG ikkje minst Starcraft 2 :)!

Endret av Aleks94
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har opprettet en egen tråd for å besvare alle disse wow-gamer pc oppsettene her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1284061

Skal ta en titt på den tråden din, men har planer om å spille Bad co2 og kanskje Black ops... Vil den duge til dette ogsÅ?

Kommer litt på an hvilket byggene du tenker på.

Kanskje du kunne fått en AMD pc til en litt billigere penge som kunne kjørt de 2 spillene vel så bra, men da vil det våre en god del dårligere i WoW igjen.

Intel er rent over fjøla som regel noe dyrere enn AMD.

Starcraft 2 stiller seg ganske likt som WoW angående CPU, Intel er rett og slett best.

Kan det ha noe med utvikleren å gjør ? ^^

Lenke til kommentar

Kommer litt på an hvilket byggene du tenker på.

Kanskje du kunne fått en AMD pc til en litt billigere penge som kunne kjørt de 2 spillene vel så bra, men da vil det våre en god del dårligere i WoW igjen.

Intel er rent over fjøla som regel noe dyrere enn AMD.

Starcraft 2 stiller seg ganske likt som WoW angående CPU, Intel er rett og slett best.

Kan det ha noe med utvikleren å gjør ? ^^

Genialt og sette opp ulike prismuligheter! :)

Om det har noe å gjøre med utvikleren veit ikkje eg.. mennmnem.

Kommer no til å spille wow i det neste vekene, har heldigvis ferie no! Men så frister det med litt Starcraft 2 på lan etc.. Men har tenkt litt om priser etc. Den til 4,5k vil det ha stor forskjell i å yte til spillene i forhold til den på 6k? Eller er det verd å spare til høgere sum? Takker for dine meininger! :) Må en tur ut me hunden. Men kommer nok tilbake til posten seinere idag.

Endret av Aleks94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...