Gå til innhold

Printer adapter: kablet ethernet --> wifi

jackp0t

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp bestilt en multifunksjonsprinter, HP 6500A.

Ønsket mitt var å ha en trådløs multifunksjonsprinter.

Har trådløst nett, wifi routeren står bak TV'n i stua og har dermed ikke kablet ethernet i de to soverommene jeg gjerne skulle hatt printeren..

Så meg først ut HP Photosmart Premium e-AiO, men fant deretter HP Officejet 6500A eAiO

bundlet med en Ipod, så jeg slo til på dette, etter å ha sjekket på komplett at 6500A også har wifi..

Så viser deg seg nå at det er to versjoner av 6500A, en uten wifi og en med. Den med heter visstnok 6500A Plus. Dere kan jo gjette hvilken jeg endte opp med.

Finnes det en elegant måte å løse dette på?

Første alternativ er selvsagt å sende saken tilbake.

Neste alternativ jeg kan se for meg er en wifi adapter jeg kan sette i printerens nettverksport. Finnes det noe slikt?

Eller så må jeg vel sette opp enda en router i bridge mode nær printeren. Men da blir den så veldig mye mindre plasseringsvennlig..

Vil ikke være avhengig av å dele printeren via en pc.

edit:

Sjekket tilfeldigvis ordrehistorikken nå, og der ser det sannelig ut som det er Plus varianten med wifi som følger med. Bundle er splittet i to varelinjer der. På spesifikasjoner på selve varen med bundle i nettbutikk står det nemlig ikke wifi...

Uansett, mulig dette er en aktuell problemstilling for andre, og forhåpentligvis ikke for meg selv. :D

På forhånd takk! :)

Endret av jackp0t
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...