pooka2 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg kjøpte min T200 i januar, etter et par måneder begynte den å oppføre seg rar: den ville ikke gå inn på meldinger, når noen ringte, fikk de svar at mobilden min var slått av! (den var jo på den!) Så jeg leverte den tilbake til butikken (telebutikken) og de sendte den på rep. Etter en uke fikk jeg den samme mobilen tilbake, men feilen var der ennå! Så sendte de den inn IGJEN! De påstod at feilen var en softwarefeil, og jeg fikk en splitter ny T200 i retur:) Men over alle forventninger, så var den like dann!!! Åssen er det mulig?!?!?! Nå er den inne på rep. også, hva kan jeg kreve? Penga tilbake, en annen modell eller...??? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Eg trur dei har 2 eller 3 forsøk på å reparere den. Viss dei ikkje klarar det, Har du krav på ny. Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg fikk en ny mobil etter den andre rep'en. Men den var lik den første! Det var det som var så rart at samme feilen skulle være i flere mobiler...! Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Etter 3 rep, uansett om du får ny eller reparert, kan du velge om du skal ha en annen telefon, men er ikke sikker på om du kan få tilbake pengene. Noe jeg er HELT sikker på er at du har krav på samme modell i reperasjonsperioden Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 hmm.. hakke fått en dritt i reprasjonstiden jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå