Svenn1 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Heisann! Har klart å ødelegge hele Cd'rommet på playstationen. Skulle åpne den for å sjekke noen greier.. Av en eller annen grunn klarte jeg å ødelegge cd'rommet på ps3'en... Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et nytt slikt Cd'rom? Haster! Takker utrolig mye for hjelp Lenke til kommentar
Marre-sama Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Prøv å lever den inn der du kjøpte den? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Heisann! Har klart å ødelegge hele Cd'rommet på playstationen. Skulle åpne den for å sjekke noen greier.. Av en eller annen grunn klarte jeg å ødelegge cd'rommet på ps3'en... Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et nytt slikt Cd'rom? Haster! Takker utrolig mye for hjelp Du snakker om blu-ray/DVD spilleren? Hva er ødelagt og hva har du gjort? Åpnet PS3? Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Prøver å putte cd'en inn i spilleren men , det er akkurat som om noe blokkerer.. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 any ideas? Ja jeg skulle faktiskt åpne hele ps3'en.. Hadde tenkt til å lakke selve dekselet.. Men for å få av dekselet må man ta ut av alle delene inni ps3'en, dette gjorde jeg. Men virker som om alt ble misslykket, jeg bestemte meg for å sette alle delene på plass slik at jeg ikke skulle ødelegge noe, i det jeg skulle putte på ps3'en gikk det ikke an å putte noen slags spill inn i Blueray/dvd mottakere i ps3en.. Akkurat som om noe blokkerte? Any solutions?? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ramma/ytterdekselet står skeivt på slik at du ikke treffer hullet på under-/innsiden? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du åpna selve blu-ray rommen ja? Sjekk youtube, der finner du guide på hvordan man bytter laser. Følger du den ser du hvordan du demonterer/monterer den. Er en del armer og slikt inni som kan gjøre at det blokkerer seg. Ops på den TYNNE kabelen som går inn på blu-ray rommen. Skader du denne funker ikke følerer som registrerer at du setter inn plate. Da vil den heller ikke ta imot plata lengre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vist alt feiler. Kjøp ny på Ebay? Relativt enkelt og montere. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det er en ganske grei prosedyre også. Bør ikke by på for mye problemer. Begynner du å tulle med mekanismen som dytter ut plata og holder den på plass og slikt må du holde tunga rett i munnen for der kan for en arm vri seg på en måte den ikke skal. Opplevde dette da et spill låste seg inni min før sommeren. Litt fikling og den fungerte som aldri før igjen. www.modnet.no selger BD-drev, men vær obs på å kjøp en som passer til din PS3-versjon. Det finnes nemmelig mer enn en type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå