Nala Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei! Noen som vet hvorfor ikke min nettleser vil fungere? Jeg får logget på alt annet som har med nett og gjøre, men får ikke åpnet nettleseren min... Takk får svar! Lenke til kommentar
Marre-sama Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du må utdype... Hva skjer når du prøver å gå innpå nettleseren,hva nettleser er det snakk om? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ingen her er synske. Du må gi oss mer info! Hvilken nettleser? Hvilket operativsystem? Hvordan oppfører det seg? Feilemldinger? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Nettleser: FireFox Opratyvsystem: Windows XP Når jeg trykker på Firefox kommer det rett til denne feilmeldingen: Mellomtjener godtar ikke tilkoblinger Mellomtjener godtar ikke tilkoblinger Firefox er satt til å bruke en mellomtjener som ikke godtar tilkoblinger. * Kontroller at mellomtjenerinnstillingene er korrekte. * Kontakt nettverksansvarlig og forsikre deg om at mellomtjeneren virker. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Funker heller ikke med Internett explorer. Alle andre Pcer i huset får internett. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sjekk tilkobling til internett f.eks i nettleser, verktøy... Fjern evt proxy der. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sjekk tilkobling til internett f.eks i nettleser, verktøy... Fjern evt proxy der. Støtter dette. Problemet er definitivt at netleserene prøver å koble til nett via en proxy (som sansynligivs ikke eksisterer). -Stigma Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det kan og være noe snusk på pc'en som har satt opp en "proxy" og som om noen dager kommer til å si: Hei, ser du har trøbbel med å komme deg på internett, betal oss 50 tusen kroner så skal vi ordne det. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 proxy? :O Åssen fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvis du leser det jeg skrev over, så står det i grove trekk der. I FF så kan man velge: ingen mellomtjener (=ingen proxy) Du får bare klikke deg litt frem og tilbake i menyene, så finner du det nok. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Da ordnet det seg!!! Takk får alle svar! :w00t: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå