Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hva slags gave hadde du ønsket fra ham?

Noe litt mer personlig. Han vet hvordan jeg er og hvem. Det hadde IKKE nødvendigvis trengt å være smykker!

I stedetfor en caps, hvorfor ikke en kul lue? han vet jeg skal ut på ski i vinter. Og i stedetfor en joggebukse, kanskje en genser fra Vero Moda?

Selvfølgelig er det lett for meg og si, men det går jo an å bruke hodet litt.

Nå får du ta kontakt med han, si ting hvordan de er og ikke valse rundt grøten i håp om at han sier de magiske ordene som løser alt.

Du er åpenbart betatt av denne fyren, og innerst inne vil du at ting skal fungere. Jeg synes du har to valg:

1. Ringe han si unnskyld for måten du reagerte på, og fortelle ting som du er. Da får du svar på det du lurer på, og om du skal satse videre, eller glemme fyren.

2. Du kan vente på at han tar initiativet og leve i pain de neste ukene. Kanskje du venter forgjeves i tillegg.

Drit nå i den julegaven og få fakta på bordet. Vanskelig? Tja. Nødvendig? Absolutt.

Jeg prøvde å ringe, men han tok ikke telefonen. Jeg sendte ham en del lange meldinger hvor jeg forklarte meg. Jeg unnskyldte en million ganger. Men han svarer ikke på dem.

Jeg må nok vente på at han orker å snakke med meg igjen, men jeg har ingen intensjoner om å sitte å stirre i veggen å vente på ham. Jeg ser selvfølgelig etter andre potensielle samtidig (det har jeg gjort lenge). Men selvfølgelig, med en gang han tar kontakt igjen er jeg mest sannsynligvis solgt.

Har innsett at det bare er å glemme gaven. Han mente sikkert bare godt... håper jeg.

Ok da skjønner jeg. Da hadde jeg glemt fyren. Nyt høytiden og ikke la det prege deg for mye. Slett meldingene og andre ting som minner deg på han. Hvis du har beklaget deg, bør han jo, hvis han har litt selvrespekt, være litt ydmyk og prøve å løse det. Han er åpenbart ikke interessert i å gjøre noe med det nå, så da synes jeg du også bør la det ligge.

God jul og lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, syns først og fremst det var dårlig gjort av deg å kritisere gaven, du bør igrunnen være glad du får noe.

Når jeg får en gave og tenker "omg, hva skal jeg med det søpplet her" sier jeg somregel "Tusen takk" og later som jeg blir glad for det.

Joggebuse vil jeg ikke si er noen gal gave i det heletatt, caps, vel jeg hadde ikke git en caps til noen med

mindre dem var caps-brukere til vanlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg ser for meg at han satt med guttegjengen kvelden før og de syntes det hadde vært utrolig morsomt å gitt caps og joggebukse i gave. Så er han en seriøs person eller?

Eller så er han bare utrolig dum.

En kamerat av meg kjøpte bladet Villmarksliv og la en g-streng inni til ei jente han kjenner. Det er slike gaver vi gir til folk vi vet tåler en spøk, men jeg synes ikke joggebukse og caps var noe hysterisk morsomt akkurat. Uansett frekt å klage på en gave man ikke kan være 110% sikker på er kødd.

Lenke til kommentar

Vel, syns først og fremst det var dårlig gjort av deg å kritisere gaven, du bør igrunnen være glad du får noe.

Når jeg får en gave og tenker "omg, hva skal jeg med det søpplet her" sier jeg somregel "Tusen takk" og later som jeg blir glad for det.

Joggebuse vil jeg ikke si er noen gal gave i det heletatt, caps, vel jeg hadde ikke git en caps til noen med

mindre dem var caps-brukere til vanlig.

Ja, det var ekstremt dårlig gjort av meg. Spesielt nå når jeg har snakket med ham og fått forklart hva han mente med den. Men jeg forstod det ikke. Jeg har så dårlig samvittighet at det spiser meg opp invendig.

Han var veldig skuffet. Jeg såret han tydeligvis ganske mye.

uff

En kamerat av meg kjøpte bladet Villmarksliv og la en g-streng inni til ei jente han kjenner. Det er slike gaver vi gir til folk vi vet tåler en spøk, men jeg synes ikke joggebukse og caps var noe hysterisk morsomt akkurat. Uansett frekt å klage på en gave man ikke kan være 110% sikker på er kødd.

Jeg vet nå at det ikke var kødd. Han kjøpte den fordi alle de andre gangene han har kjøpt gaver til jenter har han fått andre til å gjøre det. Denne gangen var det direkte fra han. Han sa han syns det var utrolig søtt med jenter i caps og joggebukse. Og sa at han ville jeg skulle tenke på HAN når jeg brukte det... Sånne klær er veldig typisk han.

Men jeg tenkte jo selvfølgelig ikke sånn.. kanskje jeg hadde skjønt det om jeg bare hadde ventet litt.

Ååh REGRETS.

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...