Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan si i fra med en tullete tone, og ikke direkte. Det hadde jeg gjort i hvert fall! Man gir vel ikke dama si joggebukse og caps i julegave.. :S

Nå er vi ikke sammen da.. men tingen er at fyren kan hvis han vil. Han har gitt både ring og smykker til jenter før. Også de han ikke har vært helt sammen med.

Så, en stor del av meg føler at han egentlig bare er til å glemme hele fyren.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg har lest flere av dine tråder tidligere, og han virker ganske frem og tilbake, og som en drittsekk om jeg kan få si det rett ut. Hvordan orker du å bruke tid på en du ikke vet 100% sikkert hvor du har hen, men en som gir blandene signaler? Du må jo bli sinnsykt sliten psykisk av det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Haha, dere jenter er faenmeg helt fantastisk tullete i hodet noen ganger, skal du glemme en fyr du liker fordi han ga deg joggebukse i julegave? Snakk med han, hør hva han vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, dere jenter er faenmeg helt fantastisk tullete i hodet noen ganger, skal du glemme en fyr du liker fordi han ga deg joggebukse i julegave? Snakk med han, hør hva han vil.

Hvis du har fått med deg andre tråder fra Nysgjerrigperen om denne fyren, så vil du nok forstå mye mere enn som så.

Lenke til kommentar

Hvis du har fått med deg andre tråder fra Nysgjerrigperen om denne fyren, så vil du nok forstå mye mere enn som så.

Hehe, ja, jeg har laget litt for mange tråder om akkurat han her nesten siden vi ble kjent. Og JA, jeg er veldig sliten av det. Det er vanskelig å si hvorfor jeg har holdt på ham så lenge, men jeg har vel egentlig hvert ganske blind, samtidig som jeg ikke har det.

Er veldig redd for å avslutte det helt liksom. Ja.. det ligger masse bak, men jeg skal ikke begynne med det nå. Hehe.

Jaja, jeg tror jeg har lyst å avslutte det, og har veldig lyst å gjøre det i morgen, men føler det blir feil, mtp at det er julaften. Men jeg har heller ikke gitt han gave min enda, og jeg vil jo egentlig ikke gi ham noe som helst. Han kommer til meg og henter den. hmmm..

Lenke til kommentar

Hehe, ja, jeg har laget litt for mange tråder om akkurat han her nesten siden vi ble kjent. Og JA, jeg er veldig sliten av det. Det er vanskelig å si hvorfor jeg har holdt på ham så lenge, men jeg har vel egentlig hvert ganske blind, samtidig som jeg ikke har det.

Er veldig redd for å avslutte det helt liksom. Ja.. det ligger masse bak, men jeg skal ikke begynne med det nå. Hehe.

Jaja, jeg tror jeg har lyst å avslutte det, og har veldig lyst å gjøre det i morgen, men føler det blir feil, mtp at det er julaften. Men jeg har heller ikke gitt han gave min enda, og jeg vil jo egentlig ikke gi ham noe som helst. Han kommer til meg og henter den. hmmm..

Ditch han og ta lydopptak og send til meg, man gir ikke caps og joggebukse til noen man er interessert i...

Lenke til kommentar

Jeg syntes du bør komme deg videre... Det virker nesten som om han har deg på gress. Finnes flere gutter der ute som er mye bedre enn ham. Ser du for deg en fremtid med denne mannen? Vil du leve i usikkerhet og frustrasjon...? Det tviler jeg virkelig på...

Jvorfor kaste bort dager, mnd og muligens år på en som gjør deg mere trist enn glad, og når du faktisk kan finne deg en mye bedre fyr enn ham....

Lenke til kommentar

Jeg sa i fra om gaven. Jeg spurte hvorfor caps liksom.. og så sa jeg at det ikke var vits i komme ut til meg (for å hente gaven sin).

Han ble veldig sint, kalte meg bare klagete og at jeg var utakknemlig. Jeg sa og at den gaven "sa alt", og så mente han at vi jenter bare var overfladisk og at det vi egentlig bare var ute etter var noe blankt. Det var visst det frekkeste jeg noen gang hadde sagt til han og at jeg ikke trengte å snakke til han igjen.

Selvfølgelig fikk jeg panikk.. :(

Jeg ba på mine knær om å tilgi meg, og unnskyldte. Jeg sa jeg ikke var utakknemlig og at jeg likte joggebuksene men at jeg bare ikke skjønte capsen. sendte flere meldinger og sa at han skulle komme ut alikevel.

Jeg klarer virkelig ikke ta meg sammen å bare avslutte det når vi først er der. Jeg er tydeligvis livredd for å miste fyren. Han kommer sikkert ikke til å orke å snakke mer med meg nå. Dette er andre gangen på to uker at jeg har fucket det opp.

det var feil å ta opp gaven.. uff, får helt vondt inni meg når jeg tenker over hva jeg sa.

Lenke til kommentar

Enten er han ikkje interessert i deg (lengre), eller så har han ein snodig måte å vise affekt på. Joggebukse og caps? Om meiningen er å sende ut signaler så hadde det vore greit om han forklarte seg. Eg foreslår at du tar turen bort til han og at dykk tar ein prat og diskuterer det du har tatt opp i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at han satt med guttegjengen kvelden før og de syntes det hadde vært utrolig morsomt å gitt caps og joggebukse i gave. Så er han en seriøs person eller?

Eller så er han bare utrolig dum.

Hehe, han er en god blanding seriøs og ikke seriøs. Men noe sånt er jeg faktisk ikke sikker på om han hadde gjort altså.

En del av meg har lyst å tro at han gjor det for å dytte meg vekk. Men som en her i tråden sa, kanskje det bare er kvinnelogikken i meg som tar over når jeg tenker sånn.

Lenke til kommentar

Haha, hvorfor gidde å bruke penger på joggebukse å caps til ei jente?! Er jo mye bedre å kjøpe en ring til 2-300kr maks. Bare for å vise hva han mener.

Viser tydeligvis at han ikke kan så mye om forhold, og hva som gleder når det gjelder deg. Vis ikke du føler at han er "the one" så ville jeg gått videre. At han langer ut, legger skylden på deg og kaller deg utakknemlig når har gir deg joggebukse og caps viser at noe mangler i hodet.

Lenke til kommentar

Nå får du ta kontakt med han, si ting hvordan de er og ikke valse rundt grøten i håp om at han sier de magiske ordene som løser alt.

Du er åpenbart betatt av denne fyren, og innerst inne vil du at ting skal fungere. Jeg synes du har to valg:

1. Ringe han si unnskyld for måten du reagerte på, og fortelle ting som du er. Da får du svar på det du lurer på, og om du skal satse videre, eller glemme fyren.

2. Du kan vente på at han tar initiativet og leve i pain de neste ukene. Kanskje du venter forgjeves i tillegg.

Drit nå i den julegaven og få fakta på bordet. Vanskelig? Tja. Nødvendig? Absolutt.

Lenke til kommentar

Hva slags gave hadde du ønsket fra ham?

Noe litt mer personlig. Han vet hvordan jeg er og hvem. Det hadde IKKE nødvendigvis trengt å være smykker!

I stedetfor en caps, hvorfor ikke en kul lue? han vet jeg skal ut på ski i vinter. Og i stedetfor en joggebukse, kanskje en genser fra Vero Moda?

Selvfølgelig er det lett for meg og si, men det går jo an å bruke hodet litt.

Nå får du ta kontakt med han, si ting hvordan de er og ikke valse rundt grøten i håp om at han sier de magiske ordene som løser alt.

Du er åpenbart betatt av denne fyren, og innerst inne vil du at ting skal fungere. Jeg synes du har to valg:

1. Ringe han si unnskyld for måten du reagerte på, og fortelle ting som du er. Da får du svar på det du lurer på, og om du skal satse videre, eller glemme fyren.

2. Du kan vente på at han tar initiativet og leve i pain de neste ukene. Kanskje du venter forgjeves i tillegg.

Drit nå i den julegaven og få fakta på bordet. Vanskelig? Tja. Nødvendig? Absolutt.

Jeg prøvde å ringe, men han tok ikke telefonen. Jeg sendte ham en del lange meldinger hvor jeg forklarte meg. Jeg unnskyldte en million ganger. Men han svarer ikke på dem.

Jeg må nok vente på at han orker å snakke med meg igjen, men jeg har ingen intensjoner om å sitte å stirre i veggen å vente på ham. Jeg ser selvfølgelig etter andre potensielle samtidig (det har jeg gjort lenge). Men selvfølgelig, med en gang han tar kontakt igjen er jeg mest sannsynligvis solgt.

Har innsett at det bare er å glemme gaven. Han mente sikkert bare godt... håper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...