Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

I den siste samtalen vi hadde skrev han:

"Jeg er veldig glad i deg.. mer enn det. og vil deg bare godt!"

vi snakket litt mer sammen og han nevner at han vil se meg dagen etterpå.

Dagen etter venter jeg til klokken er nesten 18, så sier jeg hei. Han er både pålogget på facebook og msn (men til slutt står han som borte). Han svarer meg ikke. Hele dagen går, jeg prøver å ringe én gang, men han tar den ikke. Det var siste gang jeg prøvde, for jeg vil ikke mase.

Nå har det gått nesten 3 dager uten en eneste lyd fra ham. Jeg er helt fortvilet, og skjønner ingenting. Det har aldri gått så lenge uten at vi har hatt en eneste form for kommunikasjon (utenom gangene vi har hatt litt problemer).

EDIT:

Tråden tar en annen retning :p

Det har ordnet seg. Eller, ikke helt ordnet seg. Men han tok kontakt, kom med en dum unnskylding på hvorfor han ikke snakker til meg. Gav meg presang til jul, men jeg klarte selvfølgelig ikke vente med å åpne.

Fikk en caps! og en joggebukse. Ble passe skuffet. Er jo takknemlig, men jeez. Er det noe du som gutt kunne funnet på å gi til en jente du var forelsket i??? og hadde du som jente likt å få dette i presang?

Alt her strider i mot at han har noen som helst følelser for meg.

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men tre dager? Ville tro at han ønsket å snakke med meg på de dagene. Selv om det høres lite ut, så føles det ganske lenge hvis man er knyttet til noen.

Jeg vet det kan være lenge.

Det du opplever nå er usikkerhet. Det er ikke noe galt, men du bør allikevel vite hva det gjør med deg. Usikkerheten kan gjøre deg mer tiltrukket av ham; "man elsker mest det man ikke kan få". Det betyr dog ikke at han kommer til å dumpe deg

Lenke til kommentar

Jeg vet det kan være lenge.

Det du opplever nå er usikkerhet. Det er ikke noe galt, men du bør allikevel vite hva det gjør med deg. Usikkerheten kan gjøre deg mer tiltrukket av ham; "man elsker mest det man ikke kan få". Det betyr dog ikke at han kommer til å dumpe deg

Du kan kanskje ha litt rett, jeg savner ham mer når sånne ting skjer. Men det gjør vondt likevel!

Nå var han innlogget på face, men tok ikke kontakt. tror jeg blir gal :(

Lenke til kommentar

Kan jo hende han rett og slett ikke er i humør til å snakke..

Kanskje han har en del å gjøre for tiden, kanskje mye stress pga. jul osv..

Som logaritmemannen sier, ikke tenk så mye over det. Det kan være hundrevis av muligheter til at han ikke prater til deg. Kanskje han tenkte han har pratet for mye med deg, og føler kanskje han maser litt?

Lenke til kommentar

Jeg tar ganske ofte ikke telefonen når noen ringer. Ikke nødvendigvis fordi jeg ikke vil snakke med personen, men fordi jeg er opptatt og ikke gidder og avbryte det.

Akkurat nå ringer faktisk mamma meg mens jeg skriver dette. Hah, lykketreff, men det beviser poenget mitt. Jeg vet at mamma er der når jeg ringer opp igjen om to minutter. De tre dagene det har gått kan like gjerne være han som er opptatt med en av de 23023908229 tingene man kan gjøre her i verden.

Og om du spiser opp håret ditt i usikkerhet: For guds skyld, ring igjen.

Lenke til kommentar

4 dager.

Jeg nekter å ringe. Jeg har på følelsen av at dette bare er til å se langt etter.

At han maser er det absolutt ikke, er det noen som "maser" så er det jeg. Derfor jeg nekter å ringe han igjen. Hvis det er fordi han ikke orker å snakke med akkurat meg, noe jeg tror er tilfelle, så gjør jeg det bare vondt verre å plage han.

Endret av Nyskjerrigperen
Lenke til kommentar

Men om det er fordi han ikke vil snakke med deg du ikke kan gjøre det verre. Han vil allerede ikke snakke med deg. Om du ringer ham og spør hva som skjer og at du savner han kan det ikke bli verre. Ifølge de har han jo droppet deg helt, og hva gjør det vel da om du ringer èn ekstra gang?

Jeg har sett så alt for mange par skli fra hverandre fordi de begge er som du er nå. "Nei, jeg kan ikke ringe han, tithi, da ser jeg masete ut". En telefon på fire dager er ikke masing.

Lenke til kommentar

Men om det er fordi han ikke vil snakke med deg du ikke kan gjøre det verre. Han vil allerede ikke snakke med deg. Om du ringer ham og spør hva som skjer og at du savner han kan det ikke bli verre. Ifølge de har han jo droppet deg helt, og hva gjør det vel da om du ringer èn ekstra gang?

Jeg har sett så alt for mange par skli fra hverandre fordi de begge er som du er nå. "Nei, jeg kan ikke ringe han, tithi, da ser jeg masete ut". En telefon på fire dager er ikke masing.

Vi er ikke sammen da. Men har hatt masse problemer likevel. Føler dette er hans måte å si at han ikker orker mer. Selv om jeg føler jeg fortjener at han forklarer seg.

Men hele mysteriet her er jo egentlig det at han sa det fine til meg og planlagte å være med meg dagen etterpå. Så plutselig bare bestemte han seg for å leke stilleleken? det gir null mening.

Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt litt satt ut (i en negativ retning) om jeg hadde fått joggebukse eller CAPS i julegave fra typen... da hadde jeg nesten heller settet mer pris på et flaxlodd....

Men joda, er tanken som teller...

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...