sindrle Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Er på utkikk etter ny pc eller oppgradere min gamle pc. Jeg har en dell XPS/Dimension XPS Gen 3 fra 2004 altså den begynner og bli en del år. Når jeg kjøpte den betalte jeg 30 000 altså hadde det beste på den tiden. Jeg har sett at komplett.no har tilbud på en pc for 4495,- Min lenke Altså billig er ofte ikke like bra så er veldig usikker. Siden jeg har en pc jeg har betalt såpass mye for fra før av synes jeg det blir dumt og måtte sette denne til siden. Jeg kjøpte nytt skjemkort for 6 måneder siden men ble ikke helt fornøyd da jeg var usikker om jeg kunne ha noe bedre til min pc .Kjøpte da XFX Radeon HD 5570 1GB DDR2. Hadde fra før av Radeon X800 XT. Har Pci-Express På min XPS/Dimension XPS Gen 3 har jeg følgende info. XPS/Dimension XPS Gen 3 med Pentium® 4CPU- 3.40GHz- 3.39GHz -2.00GB RAMog og addapter på 460 W pc er fra 2004 og har et Radeon X800 XT grafikk kort=(skiftet ut med XFX Radeon HD 5570 1GB DDR2 For mere detaljer (se link og bilder.)(Min lenke) Så spørsmålet mitt er burde jeg kun kjøpe nytt skjermkort for DDR2 ( fint med noen tips/produkter) eller om jeg burde kjøpe ny pc altså den på komplett.no for 4495,- Jeg er altså på utkikk etter kort og pc som jeg kan spille på. Altså klarer dagen spill. Endret 22. desember 2010 av sindrle Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Utdatert PC den XPS'en. Er enig i at du kommer lengere med å kjøpe den pakka fra Komplett, ja. Vel verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå