fjarle Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Åpen Beta-test for Android-versjonen. Les mer Lenke til kommentar
ballah Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg venta lenge på Swype (til Norsk) men det kom jo aldri. Så jeg prøvde SlideIt som da var gratis i 30dager på Market. Etter å ha prøvd begge over tid, så liker jeg SlideIt mye bedre. http://www.mobiletextinput.com/index.php Lenke til kommentar
Audun12 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå har Swiftkey kommet i norsk versjon til Android. Den ligger på marked, både 1 mnd testversjon og betalversjon. Dette er et utrolig bra tastatur som man skriver veldig fort med. Kan dere ikke teste dette tastaturet? http://www.swiftkey.net/ Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bytta swype mot swiftkey, angrer aldri. Et utrolig flott tastatur til å skrive lengre meldinger med. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 synes swiftkey har noe irriterende ordkorrigering, når jeg har stavet ordet helt rett pleier det noen ganger å bytte ut med et annet liknende ord, bare fordi det husker at jeg skrev det for litt siden eller noe, idk men det er irriterende ihvertfall. hvorfor skal det korrigere meg når jeg stavet helt riktig? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Alle? «Alle». Det vil si ingen støtte for QGVA-skjermer. For min del har jeg brukt SlideIT i lang tid, og det fungerer sånn noenlunde på samme måten. Men jeg skulle gjerne testet Swype for å sammenligne. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Betyr dette at det vil bli tilgjengelig på market? Liker swype, men har ikke tenkt å kjøpe ny telefon for å få det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 synes swiftkey har noe irriterende ordkorrigering, når jeg har stavet ordet helt rett pleier det noen ganger å bytte ut med et annet liknende ord, bare fordi det husker at jeg skrev det for litt siden eller noe, idk men det er irriterende ihvertfall. hvorfor skal det korrigere meg når jeg stavet helt riktig? Hmmm... Merkelig, da det du faktisk skriver, uavhengig av om du skrive rett eller galt alltid kommer i den venstre valgmuligheten av de tre ordene swiftkey foreslår.... Swype ble for mye for meg Ble helt sliten av å skrive. Lenke til kommentar
stue Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Anbefaler også swiftkey. Et genialt tastatur. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kjøpte Samsung Galaxy i USA og er utrolig fornøyd med Swype. Genial løsning for touchmobiler. Swiftkey har jeg ikke prøvd, men om det er enda bedre så er det godt gjort Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Foreløpig er det Swype som begynner å anta en viss størrelse, etter at systemet har vært inkludert i en rekke toppmodeller det siste året, deriblant Samsung Galaxy S og Nokia N8. Swype var iallfall ikke installert på min N8 når jeg fikk den (om det var det som var ment). Ja jeg er klar over att den finnes på Ovi, men såvidt jeg vet finnes den ikke på Norsk språk enda og da er man like langt... Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg har brukt en tidligere betaversjon av Swype med norsk ordliste som jeg tilfeldigvis fant på nettet . Har sammenliknet med SlideIT, men foretrekker Swype! SlideIT krever mer presisjon før den finner riktig ord. Swype er mer tolerant til sleivete pekefinger. Når Swype kommer på markedet med et ferdig produkt med en god norsk ordliste, kjøper jeg på flekken. Tror forresten jeg er livredd for å bli akterutseilt på teknologifronten. Tenk å høre "Ti,hi. Sjekk han middelaldrende mannen som taster SMS med begge tommelfingrene!!" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ser ut som noen har prøvd å skrive Skype i fylla. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg får bare denne medlingen når jeg trykker på download linken: Sorry! You're not on an android phone, so you cannot download the Swype-Installer. Jeg bruker HTC Desire. Noen som vet hvordan jeg får til dette? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 mulig nettleseren gjør at det ser ut som om du bruker en pc, bruker du standard nettleseren eller en annen? Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg får bare denne medlingen når jeg trykker på download linken: Sorry! You're not on an android phone, so you cannot download the Swype-Installer. Jeg bruker HTC Desire. Noen som vet hvordan jeg får til dette? Fikk samme problem selv med standard nettleser(Webkit)! Gå inn på "Settings" i nettleseren og aktiver "mobile view". Swype innstallasjonen vil da fint! Men jeg ser ikke helt nytteverdien av Swype uten norsk ordliste? Denne betaversjonen støtter ikke norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg