MrAvionics Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei alle sammen. I natt så har min steamkonto blitt deaktivert. Hvorfor skjer det sånn helt plutselig ? Hvordan kan jeg åpne den ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Kan skje på grunn av mislighold, bruk av diverse hacks etc i spill etc. Eller på grunn av tekniske/andre feil. Eller din konto kan ha blitt hacket. Ring/send mail og spør. Du burde i det minste få en forklaring. Mitt inntrykk er at det bruker å ordne seg for de fleste...som ikke har gjort noe som strider mot Valve sin bok med lover og regler. Endret 22. desember 2010 av firberblad Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Tenkte å kontakte de, men finner ingen måte å gjøre det på. Må være innlogget for å kontakte de, men kan jo ikke logge inn ?!? Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) https://support.steampowered.com/ Kan være greit å sjekke ut denne også: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5406-WFZC-5519 Endret 22. desember 2010 av Roarm Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Har jo vært inne på de to sidene, men må være innlogget for å kontakte de. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Og du har ikke fått e-post fra de som forteller om hvorfor den har blitt deaktivert? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 når du skal sende de spørsmål må man lage en ny account:) så bare ta og registre deg hvor man spør steam;P Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 er vel bare å sende dem en e-post hvor du beviser at du eier accounten osv Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Laget ny konto som jeg la inn en melding til support. Fikk beskjed igår om at den var blitt hacket. Fikk nytt passort og alt løste seg Takker. 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 væresegod! god jul! 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Takk i like måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå