chris_90 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Hei jeg lurer på om det finns en app som holder oreden på antall meldinger det har blitt sendt,eller antall megabyte det har blitt lastet inn? iPhone er jailbreaket,tenkte det er konskje en som har alt i ett. Noen varianter der eller? Takker:) Endret 22. desember 2010 av alik Lenke til kommentar
O276 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg bruker Telenor og de har en ok app som gjør den jobben... Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Download Meter som du finner i Appstore funker til oversikt over sending/mottak av data. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Jeg bruker Telenor og de har en ok app som gjør den jobben... hvor finner jeg den,og med navn? Download Meter som du finner i Appstore funker til oversikt over sending/mottak av data. Takk! Vet du om forbruke som vises på selve telefonen,er tellinga av all data eller bare 3g? Endret 24. desember 2010 av alik Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Når det gjelder data over mobilnett så ligger jo det inne meter på telefon orginalt. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Har du Telenor så kan du søke på "Telenor Faktura". Har du NetCom så kan du søke på "NetCom MinApp". Vet ikke om andre operatører har sånne apper Endret 23. desember 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har onecall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå