Hveding Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei. Laget en fragmovie og håpet dere kunne si hva som er bra og ikke bra. Hva burde jeg gjøre bedre, hva er gjort galt i filmen osv ? Er mest bare laget før fun så enjoy http://www.filefront.com/17674082/CODFERDIGLAUNCH.wmv/ Mvh Patrick. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er iallefall en ting du kunne gjort bedre: lagt den ut på youtube.. 3 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 jeg har brukt sony sound forge i den filmen, så youtube kommer den ikke på. Funker heller ikke om jeg laster ned musikk fra youutbe. Grunn til at jeg henter musikk fra youtube er fordi sangene ikke finnes annet sted. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva er sony sound forge, og hvorfor stopper det en youtube utgivelse? Du kan i hvertfall droppe emo-musikken. Musikken før det funket bra, men det emogreiene syns eg folk bruker altfor ofte i spillvideoer og det er sjeldent det funker. Om du vil ha tekniske tips, så må eg få vite hvor du redigerer o.l. (export instillinger feks) Du har feks 55MByte/min og det er forbasket mye. Oppløsningen er også mindre enn optimal om du vil prøve deg på youtube. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Google it my friend. Bruker fraps til og recorde med, og redigerer med sony vegas (sony vegas er et redigerings program om du ikke viste det). Oppløsningen er jo 1600*900, bare at kvaliteten er møkk pga fraps (fraps er et program man bruker til og recorde bilde fra ingame). Sånn, da har du lært litt i dag gutten min Har du noen "proffesjonelle" tips om hvordan jeg skal få recordet klipp, så jeg kan redigere klippene i etter tid ? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 #1 bruk en oppløsning som du slipper å resize for å få optimal youtube/HD feks 1280x720 eller helst 1920x1080. Siden du bruker blackops så er det ganske greit at du slipper å frapse "live" mens du spiller, så jeg kjører på med full-HD her uten problemer. #2 bildekvaliteten fraps gir meg er faktisk forbasket bra, så jeg lurer litt på om det er noe annet som er grunnen til at du får dårlig kvalitet. #3 I sony vegas lager du en template som er lik til videoformatet (fps, res, ol. ) som fraps inputtet ditt, så mister du så lite som mulig av kvalitet gjennom hele kjeden av videobehandling. #4 For optimal kvalitet på det ferdige produktet så pleier jeg å exportere fra Vegas med et lossless eller tilnærmet lossless format som kan importeret i VirtualDub. Her tar jeg selve tungkomprimeringen. Ved å gjøre det slik kan jeg teste med kvaliteten ved forskjellige bitrates uten å måtte exportere flere ganger i Vegas. Bruker x264 og lame eller aac i som kodere i det ferdige produktet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Husker at hvis man brukte for høy oppløsning i fraps før ville opptakene automatisk gå ned i laveste oppløsning, mulig det har forandret seg nå, men er ihvertfall en guide til hvordan man får bra kvalitet world of warcraft forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå