heum123 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Heisann! jeg lurer på en sang jeg har grublet over lenge! Jeg hadde sangen før jeg kjøpte ny pc. og tipper sangen er fra 2004. Det er en "Trance" sang som jeg ikke husker navnet på. Jeg brukte trackid på mobilen og kom opp med Underfish - universe of love... men det er jo helt feil... *Jeg husker teksten gikk som følger: "I hear the melody, it's calling up for me, x2. Så blir det en twisted keyboard sound slått inn! ganske kul! any ideas ? please! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) God kveld! Nå har det seg slik at det finnes en stor tråd med svært mange innlegg nettopp for dette formålet, å finne navnet på ukjente sanger/artister. Hvis alle bruker Hva heter sangen/artisten?-tråden i Musikk-forumet istedet for å opprette nye emner, blir forumet mye ryddigere. I tillegg vil du få svar mye raskere. Ha en fortsatt strålende kveld. Endret 22. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg