Gå til innhold

Rafa attende?

Cair Paravel

23 stemmer

1. 1. Ønskjer du Rafa som ny hovudtrenar i Liverpool?

• Ja
      12
    • Nei
      12
    • Han bør hentast inn etter at sesongen er slutt
      1

Anbefalte innlegg

Så har altså vår spanske maestro fått sparken i Inter, og i den anledning kunne det vore interessant å lodda stemninga for ein snarleg retur til gamleklubben.. Ikkje det at eg trur NESV kjem til å bytte ut Hodgson på det noverande tidspunkt, men om dei skulle finne tida rett for ei utskifting, burde ikkje Rafa vere blant dei første kandidatane til å gjenoppta sitt arbeid og føre klubben inn i ein ny æra?

Argument for ein ny Rafalution:

1. Benitez kjenner klubben og har bevist før at han kan ta den til suksess både i PL og i Europa. To CL-finaler og den høgaste poengsummen for eit Liverpoollag i Premier League nokon sinne (86p) er merittar som talar sitt krystallklare språk.

2. Nedgangen siste året var mykje på grunn av Hicks og Gilletts vandrift og manglande økonomiske support. Nye eigarar og ny optimisme vil danne eit heilt anna grunnlag for sportsleg framgang enn det som tidlegare var tilfelle.

3. Benitez er ein genuin supportar av klubben og har gjennom sine uttalingar etter utfrysinga vist sitt vedvarande engasjement for klubbens ve og vel. Tenkjer her spesielt på pressekonferansen med det legendariske sitatet "Some can't see a priest on a mountain of a sugar".

4. Benitez kjempa supportarane si sak i kampen mot dei tidlegare eigarane og stod standhaftig mot dei negative kreftene som truga klubben. Å gjeninnsette eit kultsymbol som Rafa ville vere eit sjakktrekk frå NESV for å raskt vinne fansens popularitet og støtte.

5. Storparten av spelarane er godt kjend med systemet til Benitez.

6. Benitez er framleis berre 50 år og kan sikkert halde koken i 15-20 år til.

7. Som ei følgje av punkt 3 tvilar eg ikkje eit sekund på at Benitez ville tatt imot jobben dersom han fekk sjansen. At han framleis har bustad i Liverpool og barn i det engelske skuleverket er også faktorar som ville gjort ei slik løysing praktisk gunstig.

Nokon fleire som ønskjer Rafa tilbake der han høyrer heime?

Viva la Rafalution - Køyr diskusjon!

Endret av HEAL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del imponerande det Solbakken har fått til med FCK, men synest du ikkje Liverpool burde ha eit litt høgare ambisjonsnivå enn å hente inn nok ein relativt umerittert ex-tippeligatrenar (til hans forsvar med framtida framom seg i motsetnad til Hodgson)?

Solbakken er per dags dato manager for Skandinavias økonomisk størstsatsande klubb, og nasjonal suksess burde derfor ikkje vere for mykje å forlange uavhengig av manager. Internasjonalt er status under Solbakken 2 gongar kvalifikasjon til CL og 1 gong vidare frå gruppespelet. Er dette godt nok for ein potensiell Liverpool-manager? Til samanlikning hadde både Houllier og Benitez heimlege ligatriumfar i top5-klassen før ansetting i Liverpool. Dette også med nasjonsrelativt mindre klubbar enn Solbakken..

Slik eg ser det er landslaget ein høveleg landingsplass på dette tidspunkt.

Lenke til kommentar

Uansett hvor glad man måtte være i Rafa mener jeg det blir feil å sette han inn igjen. Han er ikke på toppen nå og jeg har ikke glemt frustrasjonene han skapte hos oss. Rare bytter, laguttak og mye rart på transfermarkedet burde holde. Men jeg liker fyren og er overbevist om at han tross alt ville gjort det bedre enn Hodgson.

Synes heller vi skal se på andre alternativer. Synd at vi ikke slo til på Pellegrini mens han var ledig. Det tror jeg kunne blitt meget bra. Et annet godt (og kjent) alternativ er Frank Rijkaard. Det viktigste er at vi får inn en mer offensiv rettet trener med de riktige ambisjonene. Og helst bør han ha noe tidligere å vise til. Det er ikke lett å finne, men hvor mye verre kan det liksom bli?

Lenke til kommentar

Jahaja, du meiner vi bør la vere å hente Rafa fordi han ikkje er på topp, medan Rijkaard som nettopp fekk sparken i Galatasaray er eit godt alternativ? Og Kenny Dalglish, som alle ropar på, er han "på toppen"? Misforstå meg rett, trur Dalglish kunne gjort ein framifrå jobb som naudløysing med sin inngåande kjennskap til klubben, sporten og fansen, men eg spør er det fornuftig å skape sportsleg ustabilitet med enda ei ny korttidsløysing, når vi kan reinnsette Rafa på permanent basis frå i morgon den dag? Det blir sagt "Never change a winning team" og under Rafa var Liverpool nettopp det, eit lag i den ypparste internasjonale toppklasse. At Benitez har ei uheldig periode bak seg i Inter forandrar ikkje det faktum at han i tidlegare har vist seg meir enn kapabel for stillinga, ei stilling han aldri burde blitt fråteken frå først av.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kanskje feil tidspunkt å dra fram denne tråden, men ser at Rafa i det siste har vore ute i media og ymta interesse for sin gamle managerjobb:

- Jeg er meget stolt av det å ha vært manager for Liverpool Football Club. Jeg ville likt å komme tilbake i fremtiden

- Det ville være en drøm. Jeg ville være meget glad om jeg kommer tilbake en gang i fremtiden.

Kva tenkjer de om desse utspela? Kan Benitez vere ein aktuell kandidat dersom KK ikkje vert verande lenge i klubben (noko vi sjølvsagt må håpe han gjer)? Vil slike kommentarar ha positiv effekt på FSG og Henry, eller kan dei vel så mykje verke mot sitt føremål? Om ikkje anna viser Benitez iallefall at han har eit hjarte for klubben, og med tanke på den måten han blei skvisa ut på, er det lett å ha sympati med hans ønskje om å fullenda det verket han starta. Hadde ikkje vore feil med Rafa som erstattar for ein mett KK, som inntek pensjonisttilveret etter nok eit ligagull på vårparten 2016.. ;)

Endret av HEAL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ville ikke vært riktig å hente tilbake Rafa etter en sesong. Tror verken laget, supporeterne eller eierne har godt av å ikke la Kenny få prøve seg i de neste 2-3 sesongene. Bare tenkt på de yngre(og britikse) spillerne i Liverpool, tror ikke de hadde fått like mye tilitt under Rafa.

Hadde også vært dårlig gjort mot Kenny å ikke gi han tillitt etter alt han har gjort for Liverpool.

Åpen for Rafa-gjensyn ved en senere anledning.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Rafael Benitez og Liverpool FC er et avsluttet kaptittel. Kenny Daglish bør og fortjener å få en langtidskontrakt. Alt har bedret seg betraktelig etter han kom inn, og etter hva vi har vært linket til (og fått inn) i transferssammenheng så har de fleste vært spillere som har vist at Premier League er noe de takler. Dvs større sjanse for at de lykkes enn hvis de kommer fra Serie A eller La Liga. Kenny all the way for min del.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det Kenny som gjelder i nærmeste fremtid nå, og forhåpentligvis blir det snart bekreftet at han får en permanent kontrakt. Når det er sagt så tolker jeg ikke sitatene fra Rafa som at han ville ha jobben tilbake nå. Bare et tegn på hvor mye han verdsetter klubben og er stolt av å ha vært her. Nå er det beste for begge parter at vi fortsetter med Kenny og at Rafa gjør noe annet, men hva som skjer i fremtiden kan man selvfølgelig ikke vite. En dag kanskje, om ting utarter seg slik at det er riktig for alle parter kanskje han kan komme tilbake. Men nå er det selvsagt Kenny all the way.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...