TheCatIsALie Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Demoen har kommet, "gleder" meg til fullversjonen! http://www.youtube.com/watch?v=Ejy0xKW0rlk (Søkte, men fant ingen tråder) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Lanseringsdatoen til dette spillet er 25. januar. Jeg skal kjøpe dette spillet med engang til Xbox 360. Jeg har prøvd demoen og den var bra. En ting jeg syntes er merkelig, de har forandret måten man flyr på, før så kunne du bare hoppe fra vegg til vegg og fly i beine baner, men nå kan man fly som et fly hvor man styrer retning mens man flyr. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Blir det 3D Vision støtte? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Spilte gjegnnom demoen, virker som en godbit for de som digget originalen. Selv greide jeg smått om senn å komme meg gjennom, spillet var ikke dårlig, men ikke helt min stil. Likte faktisk Resident Evil 5 bedre, hvis noen kan forstå det. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg var veldig skeptisk, men demoen gav meg håp. Slike spill må ha interessante karakterer og historie. Jeg blir opgitt hvis dette blir enda en etterfølger som kun produseres for å skaffe lettjente penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå