Gå til innhold

minecraft free versjon, hvordan lage minecraft server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har forresten ventelo og ollee har prøvd veldig lenge nå uten noe funker men så fant ollee dette

" ksel kanskje du bør oppdatere bildenen dine i innlegg1. For dere som har Ventelo/Bluecom bredbånd med Zhone switch på så er løsningen sørgelig enkel. Gå inn i brannmuren din. Finn pp2 programmet. Det ligger sannsyneligvis på listen allederde hvis du har spilt litt med pp2. For dere som har windows brannmuren på er det bare og klike på denne dere finner den i kontrollpanel. Deretter klikker dere på flipparket "unntak". Klikk deretter på "legg til port" Og skriv f.eks Propilkki i navn og legg inn port 4500. Deretter sjekker du om TCP står på. Og voila. thats it. Prøv dette først dere som har disse leverandørene. Hvis noen ønsker det så kan jeg sikkert legge ut noen ss. Men føler det er litt waste of time akkorat nå. "

Hva er PP2?

finner ikke noe i brannmur instilling

Lenke til kommentar

hvorfor kan jeg ikke starte minecraft-server.jar

jeg får hele tiden "Failed to load Main-class manifest attribute from c:\Users\Pilot\Desktop\Minecraft\minecraftserver\minecraft-server.jar

http://www.minecraft.net/play.jsp?server=f57d4fa8d412bcf678d925b931d395cf

http://ww.minecraft.net/play.jsp?ip=127.0.0.1&port=25565

Endret av Man of war 1945
Lenke til kommentar

har forresten ventelo og ollee har prøvd veldig lenge nå uten noe funker men så fant ollee dette

" ksel kanskje du bør oppdatere bildenen dine i innlegg1. For dere som har Ventelo/Bluecom bredbånd med Zhone switch på så er løsningen sørgelig enkel. Gå inn i brannmuren din. Finn pp2 programmet. Det ligger sannsyneligvis på listen allederde hvis du har spilt litt med pp2. For dere som har windows brannmuren på er det bare og klike på denne dere finner den i kontrollpanel. Deretter klikker dere på flipparket "unntak". Klikk deretter på "legg til port" Og skriv f.eks Propilkki i navn og legg inn port 4500. Deretter sjekker du om TCP står på. Og voila. thats it. Prøv dette først dere som har disse leverandørene. Hvis noen ønsker det så kan jeg sikkert legge ut noen ss. Men føler det er litt waste of time akkorat nå. "

Hva er PP2?

finner ikke noe i brannmur instilling

sånn her?

post-214933-0-49807600-1293212414_thumb.png

Lenke til kommentar

Den linken som jeg gidde deg funker bare på din egen PC ingen andre kan bruke den.

Gå på denne siden: http://www.minecraft...tom_server_list

Der har du mange servere du kan bruke. D3 er vell den enkleste tror jeg, men bruker mye resurser, og er utdatert. (på ekstra funksjoner og kommandoer, ellers funker den flott)

vis du laster ned teamwiver så kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...