bigggan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Bruk denne linken: http://ww.minecraft.net/play.jsp?ip=DINIPHER&port=DINPORTHER [edit] Du må huske å endre "Nameverification" til 0 eller false, mens du logger inn, når du er logget in endre den tilbake til 1 eller true Endret 23. desember 2010 av bigggan Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Er jo helt umulig dette Endret 23. desember 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 har forresten ventelo og ollee har prøvd veldig lenge nå uten noe funker men så fant ollee dette " ksel kanskje du bør oppdatere bildenen dine i innlegg1. For dere som har Ventelo/Bluecom bredbånd med Zhone switch på så er løsningen sørgelig enkel. Gå inn i brannmuren din. Finn pp2 programmet. Det ligger sannsyneligvis på listen allederde hvis du har spilt litt med pp2. For dere som har windows brannmuren på er det bare og klike på denne dere finner den i kontrollpanel. Deretter klikker dere på flipparket "unntak". Klikk deretter på "legg til port" Og skriv f.eks Propilkki i navn og legg inn port 4500. Deretter sjekker du om TCP står på. Og voila. thats it. Prøv dette først dere som har disse leverandørene. Hvis noen ønsker det så kan jeg sikkert legge ut noen ss. Men føler det er litt waste of time akkorat nå. " Hva er PP2? finner ikke noe i brannmur instilling Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Prøvde du hva jeg sa`? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 skal kjøre minecraft så alle andre kan se den i lista og koble seg til men jeg får ikke åpnet noen porter :8 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 og ja jeg har prøvd det du foreslo og får samme melding om den er nede Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Denne ipen da: 127.0.0.1 Klarer andre spillere å logge in? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 NÅ FUNKA DET ) TUSEN TAKK kan andre joine meg også? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) hvorfor kan jeg ikke starte minecraft-server.jar jeg får hele tiden "Failed to load Main-class manifest attribute from c:\Users\Pilot\Desktop\Minecraft\minecraftserver\minecraft-server.jar http://www.minecraft.net/play.jsp?server=f57d4fa8d412bcf678d925b931d395cf http://ww.minecraft.net/play.jsp?ip=127.0.0.1&port=25565 Endret 23. desember 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 ingen som kan hjelpe lenger? PP2??????? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 har forresten ventelo og ollee har prøvd veldig lenge nå uten noe funker men så fant ollee dette " ksel kanskje du bør oppdatere bildenen dine i innlegg1. For dere som har Ventelo/Bluecom bredbånd med Zhone switch på så er løsningen sørgelig enkel. Gå inn i brannmuren din. Finn pp2 programmet. Det ligger sannsyneligvis på listen allederde hvis du har spilt litt med pp2. For dere som har windows brannmuren på er det bare og klike på denne dere finner den i kontrollpanel. Deretter klikker dere på flipparket "unntak". Klikk deretter på "legg til port" Og skriv f.eks Propilkki i navn og legg inn port 4500. Deretter sjekker du om TCP står på. Og voila. thats it. Prøv dette først dere som har disse leverandørene. Hvis noen ønsker det så kan jeg sikkert legge ut noen ss. Men føler det er litt waste of time akkorat nå. " Hva er PP2? finner ikke noe i brannmur instilling sånn her? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 finnes det en annen måte og lage minecraft server på? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Den linken som jeg gidde deg funker bare på din egen PC ingen andre kan bruke den. Gå på denne siden: http://www.minecraft...tom_server_list Der har du mange servere du kan bruke. D3 er vell den enkleste tror jeg, men bruker mye resurser, og er utdatert. (på ekstra funksjoner og kommandoer, ellers funker den flott) Endret 25. desember 2010 av bigggan Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Den linken som jeg gidde deg funker bare på din egen PC ingen andre kan bruke den. Gå på denne siden: http://www.minecraft...tom_server_list Der har du mange servere du kan bruke. D3 er vell den enkleste tror jeg, men bruker mye resurser, og er utdatert. (på ekstra funksjoner og kommandoer, ellers funker den flott) vis du laster ned teamwiver så kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 En liten update: Sliten noe helvetes med den jævla porten alså kan si osen boksene er koblet Modem - adapter Linkys telefon ruter - D-link nettverksruter som går styrer trådløst nettverk Lenke til kommentar
wiki7075 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 jeg vet ikke hvordan man lager egen serven noen som er ekspert på det skriv melding til meg her Hilsen wiki7075 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå