Gå til innhold

Meninger om Hodetelefon

Brann89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å gjøre det enklere for folk flest, han mener Beats studio black :)

Men ja, er verdt 3000,-. Finnes riktignok mye annet på markedet til den prisen som spiller mye penere og renere, men det er få som har samme dynamikk, og bassglede som de.

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg enig i. Jeg mener de ikke er vært 3000kr. Musikken blir ødelagt av bassen nærmest. Jeg eide dette headsettet i 1 dager før jeg benyttet meg av 30 dagers returrett på elkjop. De spiller ikke pent og rent i det hele tatt. Stemmer etc er ikke noe klar, og veldig "matt" eller hva man skal si :p

Kan anbefale Denon AH-D2000 vis du fremdeles vil ha headsett til 3000kr

Lenke til kommentar

Hei, jeg vil også anbefale Denon AH-D2000, som er en skikkelig artig hodetelefon med det mange/en del/noen beskriver som en svært potent bass. Etter min egen erfaring er kanskje ikke bassen så veldig voldsom som enkelte skal ha det til, men den er aboslutt til stede med stor styrke når det er påkrevd. Hodetelefonen er heller ikke nevneverdig kresen når det gjelder amplifikasjon.

Når det er sagt fins det mange andre gode hodetelefoner i samme prisklasse. Ta gjerne en kikk på Head-Fi.org og/eller "Tråden for de hodetelefonofile". :)

Kanskje du kan ta turen innom Hi-Fi-Klubben for en test av Denon sine hodetelefoner? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...