AudunSæther Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 God kveld. Jeg har et Asus P5B-Plus stående i en maskin med litt merkelig oppførsel. - Med CMOS-batteriet stående i, starter ikke maskinen opp (dvs, den stopper ved første BIOS-skjermbilde, også er alt låst). Jeg har forsøkt flere batterier. - Uten batteriet starter maskinen opp fint, men hvis jeg restarter, får jeg det samme problemet som beskrevet ovenfor. - Jeg må altså trekke strømmen ut og inn for at maskinen skal boote som normalt. Jeg husker ikke hvilken BIOS-versjon jeg kjørte, men jeg har oppdatert til den nyeste versjonen Asus Updaters anbefalte meg, og har verifisert at denne kjører. Noen tips til hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 demonter alt og sett inn igjen, kan være no dårlig kontakt til kortet.. ESD? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 demonter alt og sett inn igjen, kan være no dårlig kontakt til kortet.. ESD? Hei, det har jeg forsøkt flere ganger. Jeg har prøvd to forskjellige strømforsyninger, to forskjellige skjermkort og byttet ut alle minnebrikkene - med samme resultat. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 send hk på rep, da er det en feil på kortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå