Shruggie Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 http://www.scandinavianphoto.no/PhotoBloggen/default.aspx?bID=11745930 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Velkommen etter Står litt om det i dagens finasavis også. Endret 21. desember 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg ser på Scandinavian Photo sine sider at FV skal åpne ny butikk på ca 2200m2 i Oslo. Er det "utvidelse" i Møllergata, eller kommer det en helt ny butikk i en annen del av byen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Butikken flytter over gaten og blir større. Lenke til kommentar
Kolsaas Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg ser på Scandinavian Photo sine sider at FV skal åpne ny butikk på ca 2200m2 i Oslo. Er det "utvidelse" i Møllergata, eller kommer det en helt ny butikk i en annen del av byen? Butikken flyttes et kvartal eller noe nærmere "Brynestads outlet store" (Les Glassmagasinet) Så ja det blir en helt ny butikk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Håper de beholder alle ansatte. Hvis de blir større er det jo grunnlag for å tro det... De ansatte er grunnen til at jeg handler der. På Japan Photo vet de tross alt mer enn på Elkjøp, men hvis du vil vite noe som helst mer enn det som står på eska til produktet på du på FotoVideo. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Håper de beholder alle ansatte. Hvis de blir større er det jo grunnlag for å tro det... De ansatte er grunnen til at jeg handler der. På Japan Photo vet de tross alt mer enn på Elkjøp, men hvis du vil vite noe som helst mer enn det som står på eska til produktet på du på FotoVideo. Så sant du ikke snakker med Trond på Byporten da, han kan sakene sine. Andreas 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Så sant du ikke snakker med Trond på Byporten da, han kan sakene sine. Trodde akam-treffet i romjulen skulle være på festningen, jeg, og ikke på Byporten. Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Håper de beholder alle ansatte. Hvis de blir større er det jo grunnlag for å tro det... De ansatte er grunnen til at jeg handler der. På Japan Photo vet de tross alt mer enn på Elkjøp, men hvis du vil vite noe som helst mer enn det som står på eska til produktet på du på FotoVideo. Du får ta turen til Fredrikstad så kan vi ta en fotoprat ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du får ta turen til Fredrikstad så kan vi ta en fotoprat ;-) Jammen, dere er jo ikke oppe i helgen Drar til Gressvik i morgen kveld. Og på fredag skal jeg ikke i butikker! Det finnes folk som kan foto andre steder enn FotoVideo; også JP (og muligens Elkjøp), men ikke over alt. Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Du får ta turen til Fredrikstad så kan vi ta en fotoprat ;-) Jammen, dere er jo ikke oppe i helgen Drar til Gressvik i morgen kveld. Og på fredag skal jeg ikke i butikker! Det finnes folk som kan foto andre steder enn FotoVideo; også JP (og muligens Elkjøp), men ikke over alt. Hehe, nei ikke nå til helgen :-) Gjør det vettu, vi ha to studiofotografer/freelance, en pressefotograf, en fotograf som tar alt utenom mennesker, ei med bakgrunn innen media/komunikasjon i staben så vil nå påstå vi har bra kompetanse i butikken :-) Ønsker alle en god jul og et riktig godt nytt fotoår ;-) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Klart, det finnes bra folk overalt, men på fotovideo har alle en hvis minstekunnskap, og hvis man er uheldig og snakker med en av de som ikke er eksperter på pushing av svart-hvitt film, er det bare å vente til han som ER det er ferdig med den kunden han står med akkurat da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå