Xanman Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har lyst til å stemme på Nasri, men han ble strengt tatt ikke skikkelig god før denne sesongen startet. Nani får stemmen min. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Nani på høyre. Nominer venstrekanter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Bale kommer på laget som eneste kandidat. Nominer sentrale midtbanespillere nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Scott Parker(duh) Cesc Fabregas Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg nominerer Darren Fletcher og Frank Lampard (ettersom man ser hvor viktig han er for Chelsea) Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Modric og Charlie Adams. edit, glemte at det var 2010 så da vil jeg bare gi Adams hederlig omtale men ingen nominasjon. Foruten de som allerede er nevnt så mener jeg Song har imponert stort i år. Selv om han ikke har vist samme form i høst så mener jeg at prestasjonene hans i vår er nok til å fortjene en nominasjon. Endret 1. januar 2011 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Midtbanepoll er oppe. De to med flest stemmer kommer på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Likt mellom Parker og Modric. En eller annen får stemme på en av de, slik at vi får en vinner. I mellomtiden kan dere nominere spisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vanskelig og ikke nevne Berbatov her. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er vel for kalenderåret 2010, speedbatov? (tenker på Carroll) Nominerer forøvrig Tevez. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ja, men han har vært så pass god denne sesongen at han fortjener en nominasjon Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Æsj, så nær for Parker. Jaja. Nominerer Drogba og Bent. Spisser skal score mål, og det har disse gjort i fleng i 2010. Tevez får nok min stemme, ved siden av en av disse to eller Berba. Vanskelig valg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Da mangler vi bare angrepet, så er vi ferdig med kåringen for denne gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ikke årets ungføggel,årets mål,årets klovn,årets venstrefor,årets trener(den kan vi vel ha med) årets maskot, årets drakt i år altså? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Nja, det kan vi ta ved sesongslutt. Lettere å ha slike kåringer sesong for sesong enn å ta kalenderåret. Årets klovn trenger vi vel ikke kåre engang? Selv Sherlock hadde stemt på Woy. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) er avstemmingen ferdig? Årets PL-lag Joe Hart Bacary Sagna - Nemanja Vidic - Vincent Kompany - Leighton Baines Luis Nani - Cesc Fabregas - Luka Modric - Gareth Bale Dimitar Berbatov/Didier Drogba - Carlos Tevez Endret 9. januar 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå