kandinsky Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Og siden det bare er partiske folk her, der alle er United/Arsenal-fans, så velger de såklart sitt lag. Dette ender med United/Arsenal-laget, og ingen fair stemming. Buhu. Hart ble keeper og Baines ble VB. Jævla unge. Endret 27. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er ikke en eneste United spiller på laget hittil og hvis(når) Vidic kommer på laget, så er det fortjent! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Selvom jeg holder med Chelsea, så er jeg ærlig nok til at jeg stemmer på Vidic, Kompany. Kom fra han med 3-4 alias og later som han ikke vet hvem Wendelinho/Zinoy etc. er. Her har du ironi Latias. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 vi må få noen en mod til å sjekke opp ipene fra disse brukerene.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Og siden det bare er partiske folk her, der alle er United/Arsenal-fans, så velger de såklart sitt lag Ahahaaha! Du er jo dummere enn eg trodde. Sier igrunn alt! Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 De som har skrevet her og stemt her er, ja, for å si det enkelt: Av 11 så består 5 av de av Man U-supportere, 5 av Arsenal-supportere, og jeg er eneste Chelsea. Det er ingen Tottenham, City, Liverpool, A. Villa, Everton etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Av 11 så består 5 av de av Man U-supportere, 5 av Arsenal-supportere, og jeg er eneste Chelsea. Det er ingen Tottenham, City, Liverpool, A. Villa, Everton etc. Sliter du psykisk eller noe ? OT: Fordi det nesten ikke er City, Aston Villa eller Everton supportere på forumet ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Subjektivitet er et problem Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva er det med at alle skal angripe Ashraf i hver eneste tråd han skriver? Hvis dere tror brukeren er et alter-ego så meld fra om det til en moderator i stedet for å syte om det ved hver eneste anledning. Poenget hans er relevant, det er bare å se på alle andre kåringer i PL-kategorien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Ser ut som at det blir Vidic og Ferdinand. Lar avstemningen stå til i kveld. Men i mellomtiden kan man nominere høyrekanter. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ehhh, ble ikke Gareth Bale beste venstreback? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, han er selvskreven på venstre kant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva er det du babler om nå bestefar? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er vel høyrekant som skal nomineres nå? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nani er klart 2010s beste høyrekant. No contest. Slik hadde det blitt selv om ingen Man Utd supportere hadde stemt. Flott at det ser ut som at Kompany og Vidic blir midtstopperne. De jeg stemte på selv, og synes fortjener plassen på laget. Rio har vært ute en del og prestert på et lavere nivå enn før. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nani er klart 2010s beste høyrekant. No contest. Slik hadde det blitt selv om ingen Man Utd supportere hadde stemt. Flott at det ser ut som at Kompany og Vidic blir midtstopperne. De jeg stemte på selv, og synes fortjener plassen på laget. Rio har vært ute en del og prestert på et lavere nivå enn før. Ferdinand er god denne sesongen da, men før skaden var han nokså dårlig (på grunn av skaden da naturligvis) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Man stemmer for året 2010, ikke sesongen fra sommeren 2010... Endret 28. desember 2010 av Jotun Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Leighton Baines fremfor Evra?? yeah right.... Evra er verdens beste vb, ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Høyreving-poll er oppe. Nani får min stemme, han har vært flere hakk over resten. Vi trenger ikke å gå mer enn ett år tilbake for å finne en Nani helt ute i kulden, og "alle" ropte om avgang. Helt utrolig å tenke på, han har jammen meg svart kritikerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå