Gå til innhold

Årets PL-lag 2010


Latias

  

28 stemmer

  1. 1. Beste angrepsspillere



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vermalen årets stopper? Ikke vær så svett da, han er ikke topp 5 engang. Du er forumets klart mest bias supporter og det mener jeg ikke med et positiv fortegn, le pro. Må gå ann å være litt objektiv innimellom i alle fall. Greit å tro på spillerne sine og støtte laget, men det finnes en grense for hva som er sunn "optmisme" på et felles diskusjons fora. Det er faktisk en grunn til at dere ikke har vunnet noe på 5-6år og det er fordi spillerne ikke har vært eller er gode nok. Dersom man regner hele 2010 syntes jeg Ivanovic fortjente HB, selv om han er noe hypet og ikke har levert så bra nå i høst.

 

Stemte selvsagt L. Baines på VB.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vermalen årets stopper? Ikke vær så svett da, han er ikke topp 5 engang. Du er forumets klart mest bias supporter og det mener jeg ikke med et positiv fortegn, le pro. Må gå ann å være litt objektiv innimellom i alle fall. Greit å tro på spillerne sine og støtte laget, men det finnes en grense for hva som er sunn "optmisme" på et felles diskusjons fora. Det er faktisk en grunn til at dere ikke har vunnet noe på 5-6år og det er fordi spillerne ikke har vært eller er gode nok. Dersom man regner hele 2010 syntes jeg Ivanovic fortjente HB, selv om han er noe hypet og ikke har levert så bra nå i høst.

Hehe, det var da en voldsom reaksjon. De aller fleste er enige med at Thomas var blant de aller beste stopperne forrige sesong, og selv om han dessverre ikke har fått spille mye denne sesongen, mener jeg bestemt at han i det minste fortjener en nominasjon. Synes du for eksempel at Brede Hangeland har vært bedre?

Lenke til kommentar

Vermaelen fortjener ikke en nominasjon. Hvis man ser på dette kalenderåret under ett, har han for det første gått glipp av utrolig mye fotball. For det andre spilte han de aller fleste kampene på vårparten (frem til april), i en periode der Arsenal var ujevne og tapte alle store oppgjør. Han er Arsenals beste midtstopper, men årets lag skal bestå av spillere som har prestert jevnt gjennom hele 2010, noe som ikke er tilfelle med Verminator. Gallas fortjener f. eks. en nominasjon mye mer enn TV5.

 

Jeg vil nominere Roger Johnson og Alex (Chelsea).

Lenke til kommentar

Synes Cech har vært sykt stabil og god jeg. Det at forsvaret til Chelsea rakner når Hilario/Turnbull må stå i mål, sier jo sitt.

Hilario er tung og Turnbull er kanskje god nok for Moss, en heldig dag.

 

Nominer i hvertfall Ivanovic/Terry på stopperplassen (1).

Clichy og A. Cole må også nomineres for VB.

Lenke til kommentar

Og siden det bare er partiske folk her, der alle er United/Arsenal-fans, så velger de såklart sitt lag. Dette ender med United/Arsenal-laget, og ingen fair stemming.

 

Hvem er Alex da Costa? Rodrigo Alex Dias Da Costa på Chelsea? Eller en annen fyr?

 

Selvom jeg holder med Chelsea, så er jeg ærlig nok til at jeg stemmer på Vidic, Kompany.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...